Intressant vecka… 🤗

Nu fredag kväll, och jag tänker tillbaka på en vecka, som har varit annorlunda för mig! 😉
(null)
Efter en trevlig dejt på tisdagskvällen så skickade jag en trevlig morgonbild och önskade en bra dag! 🤗
(null)
Blev träning på onsdagkvällen, men frågan är nu om det blir fler pass den här veckan?! Men två pass är bättre än inga! 🤷🏼‍♀️
Trevligt att ha sällskap den här veckan på träningen. Har saknat henne… 😘
(null)
En given sak nästan direkt när jag kommer till jobbet, ihop med en påse kollagen! Och ja, jag tycker att det är värt att betala nästan 400:- i månaden för att få len hud, och förhoppningsvis lite mindre rynkor! 😁
(null)
Jag handlar ju ofta på mig "kort datum produkter" vilket funkar mycket bra! Igår en nudelrätt med kyckling och curry, endast 30:- och en enorm mängd! 😳
(null)
Dessutom mycket gott…
Idag åt jag en paj för 18:- med lite sallad från Pressbyrån! Pajen också kort datum! 👍🏻
Mindre matsvinn! 🤝
(null)
Imorse blev det ett besök på hälsocentralen, då jag ville kolla upp märken på kroppen. Visar sig att det inte var något farligt men jag stör mig ändå!! 
Alltså gud vad min bil rullar jämt! Lite skillnad mot förra året, då den till och med var avställd! 
(null)
Vet inte riktigt vad det är med mig i år, men jag känner mig på gott humör, mår rätt bra, sover bra och har börjat få livet tillbaka! Så pass att jag till och med känner för att julpynta, LITE, mer än en stake och en stjärna (som jag har gjort de senaste tio åren)! 
MEN!!
Dessa adventsljus står inte bra på fatet, trots att både ljus och fat är köpta på ÖB! 😝
Så fort jag tar ett steg, ja nästan ett andetag, så skorrar det i ljusfatet!! 😤😩
Hur sjutton ska jag rätta till det här? 
Limma fast ljusen i fatet?? 😳
Mycket irriterande!! 
(null)
Under helgen ska jag kämpa med 15 meter ljusslinga, för nu vill jag ha ljus på min balkong, något jag aldrig har funderat på tidigare! 🧐
Black friday!
Mitt kap i år blev en ny resväska för 150:- från ÖB! Perfekt, för jag märkte på trippen till Göteborg att min resväska var tung såväl tom som full!! Dags att förnya sig! 
(null)
Den här fina väger knappt något som tom! Nackdelen är att jag måste lära mig packa effektivt och mindre, för den här går inte att göra större! På gott och ont! 😒
Mycket fin färg också som syns! 👍🏻


Imorgon blir det julbord på Ikea med pappa och familj, och sen på kvällen en dejt på Pinchos! 🤗🤗 Trevligt! 

Så nu är det dags för sängen…. 
Med ett leende… 
🤗🤗🤗🤗


Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: