Borde skriva drömdagbok…..

Min sömn har verkligen varierat sista åren mellan bra - halvbra - helt kass! 
Ett tag åt jag tabletten Natt från Better you och de funkade mycket bra. Slutade äta dessa när jag blev sjuk förra året, då livet blev upp och ned och jag började äta insomningstabletter istället (vilka egentligen var kassa)! 
(null)
Nu äter jag dessa tabletter som främst är till för viktminskning, som hjälper till under natten för detta ändamål! 
Men de ger även en bra sömn, fast gud vad jag drömmer!! 😲
Oftast sover jag bra trots dessa drömmar, och jag kommer ihåg dem rätt bra, men gud vad konstiga! 😂
I tisdags morse när jag vaknade, så hade jag redan "gjort" tisdagen, för just den här natten var en orolig natt, och jag hade under natten genomgått flera olika scenarier för tisdagen! 😂😅🤣
Det var som sagt en jobbig natt, men trots det inte särskilt trött under dagen! Bara svårt att komma ur sängen. 🥱🥱
Och tisdagen i realtid fungerade mycket bättre på jobbet än i drömmen! 👍🏻
(null)
På kvällen var jag och tränade, vilket har blivit dåligt med sista tiden, tyvärr! 
Men en sak vet jag, att utgiften för Malkars är den sista utgiften jag slutar med, för träning är mycket viktigt för mig, och jag hoppas att jag kommer att ha möjlighet till att träna resten av mitt liv! 🙏🏻
Så nu vill jag bara få kroppen att må bra igen, utan värk i nacke, rygg och händer!  Är lite trött på att må dåligt, då främst när jag jobbar! Kör på med nackmassage hemma, tigerbalsam och får nog boka massage. Tänkte även testa IR-bastu…. 
🤔🤔



Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: