Ska bli så roligt! 🤩

Har nu tagit helg, och det får jag tacka en vän för! 😘
Fått chansen att följa med till Göteborg för att se GES och ha en trevlig weekend! 
(null)
Faktiskt lite sovmorgon imorgon! 🥳
Men jag har fått lite panik ikväll när jag har letat i mina garderober, för vad ska jag ha på mig??? 🥺
Jag går ju i samma kläder varje dag till och från jobbet och sedan i vita tråkiga kläder under dagen! 
Och vad kommer jag i????
Hade ju lite nytt från syrrans shopping i Ullared, men blusen som jag trodde på passade inte med de svarta byxorna! 
Kappan får i alla fall hänga med på resan.. 
(null)
Sedan hittade jag lite i mina garderober som jag aldrig använt OCH jag kom i plaggen nu! 🥳
Det blir nog bra vilket som…
Tror inte att någon göteborgare tänker på den där gamla virriga kvinnan som kom från Småland, att hon var konstigt klädd!!!
😳😬😳😬😳😬
Men jag gör det… 
Tänk vad man övertänker, vilket vi säkert alla gör.. Bara man trivs själv! 

🙈🙈🙈🙈



Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: