Underbar helg…

Tur att jag hade en helt vit helg förra helgen, för jag har nog tagit igen det denna helgen, men vad trevligt jag har haft! 😍
(null)
Packning! Inte ofta jag gör! Men nu var jag tvungen att använda den härliga toalettväskan som ingick i Caias julkalender!
Obs! Jag håller på öppningen av påsarna! De fick ligga på en pall under min bortavistelse!
(null)
Alltså! Jag älskar den!!! 
Jag fick rum med precis allt som jag behöver! 
(null)
Vad händer? Begriper det inte! 
Var ute sju minuter innan taxin skulle komma! 
Jag som alltid har pikats från sonen att jag alltid är sen! Det är historia! 😝
(null)
Vi gick in på John Scotts, och åt en ljuvlig ceasarsallad med ljummen stekt kyckling! 😍
(null)
Det var mycket julpyntat på detta ställe, och överlag i Göteborg så var det så! 😳
Herregud! Det är bara halva november!?!?
(null)
Man behöver ju alltid gå på toaletten, eller hur? 
Inte var dag som jag går på toa med denna vy! 
(null)
Synd att inte alla var tända! 
(null)
Inne i Skandinavien! 
Appen Västtrafik ToGo nerladdad! Ett bra tips när ni kommer till Göteborg! 
Ingången gick smärtfritt! Men denna jävla trappa blev panikångest för mig!!!!!
Lena hade gått ner innan mig, för jag kunde inte tänka mig, att det skulle bli en jobbig situation för mig!!!!!!!
Men det blev så jävla jobbigt! 😫😖
Fanns inget räcke att hålla mig i!
Här kände jag verkligen, att jag har haft en balanssjukdom! 😤🥺😩
Jag fick verkligen ta varje steg mycket försiktigt! Jag fick böja mig ner och ta tag i varje ryggstöd! Som tur var, så var det inte bemannat så mycket med folk, men en del undrade säkert varför jag betedde mig som jag gjorde! 🙈🙈🙈🙈 
Detta blev en jäkla obehaglig känsla, och jag kunde inte släppa det under konserten, att jag skulle ta mig upp där också med trängande människor efter showen!! 
Men jag fick hålla mig i Lena, så det gick bra.🙏🏻
(null)
Alltså väl där inne på min plats, så var det en mäktig känsla! När vi sjöng med i många av texterna! Gud, vad jag har saknat att åka på sånt här!! 😍🤩😍🤩
(null)
La ut en del på Instastory, och roligt att få se detta. De hade en "roulette" som valde låtar! Trevlig sak! 
Men det fanns en del låtar under showen som jag inte kände igen alls, men jag är ingen stor GES-lyssnare! 
(null)
Sovit gott! 😴😴😴
Men denna hotellfrukost fick inga pluspoäng!!!!
Kaos, kallt, tomt på faten, rörigt!!!
Inga pluspoäng för Scandic, och ärligt talat, inte så fräscht på hotellrummet! Sov bra! Men ingen möjlighet att dricka kaffe/te på rummet!  Lite dåligt skick på hotellrummet! Hår från föregående gäster på toaletten! 
(null)
Efter lite strosande, så blev det lite bubbel på någon tvärgata. Och jag hade så ont i fötterna! 😣
(null)
Hamnade sedan på Källarkrogen, där vi såg andra kändisen, Adam Lundgren från Vår tid är nu! Innan hade jag fotat Tarek Taylor med Lena… 🤩🤩
(null)
Jag fick flera kommentarer om kappan, vilket är positivt! Tänk att man inte kan vara osynlig i Göteborg, och jag såg flera med kappan! 
(null)
Älskar den!! 😍 Lite stor men jag trivs i den!
(null)
Saknar bara någon snygg halsduk till kappan! 
(null)
Som grädde på moset, så hade jag en T-shirt från Pernillas kollektion med en ananas! 😜

Vi hade en bra tågresa hem till ett regnigt Kalmar, och blev hämtad av en "privatchaufför" 😛 och snabb uppackning av väskan, och sedan blev det lite soffhäng framför tv:n! Kollade på gårdagens Idol. 

Jag är så glad, att jag fick möjligheten att följa med på den här trippen! 
Är så tacksam för sparken i baken, som gör att jag följer med på något! 
Jag tror, att jag har förmedlat att jag behöver en spark i baken, för att ta mig ur fåtöljen och att umgås med vänner, men tror inte att det har gått fram till mina "vänner!" 🤨🤔


Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: