Varför inga krokar??

Skulle så gärna vilja jobba 80 %, så jag hade en ledig dag i veckan, för att slippa göra tråkiga saker på helgen! 
• Påbörjat rensning i förrådet (tvunget)
• Tvättat (trappspring)
• Återvinningen i regn (alla var där)
(null)
• Pratat med morbror (trevlig sak trots ämnet)
• Nack- och ryggmassage (oj, trevligt ju, får alltid en Ramlösa)
(null)
• Handlat på Maxi (nödvändigt ont)
(null)
• Kånkat på bildäck (nya söndag)
(null)
• Dammsugit (faktiskt alla rum)
• Diskat (köpmat sushi = lite disk)
(null)
• Bäddat rent (jobbigt men skönt)
• Till sist soffhäng (trött kropp)
• Alldeles för lite bokläsning (saknar det)
• Fick en Tindermatch (chatt hur länge?)
• Under täcket innan midnatt
• Däckbyte (ej jag, men jag frös i två timmar)
(null)
• Dammsög en våningsplan hos mamma
• Smugglade ut trasiga saker i min bil
• Vit helg (bra)
• Sovit bra (mycket skönt)
(null)
Nu till mitt i-landsproblem! 
Har nu den här veckan varit på två offentliga toaletter och det har INTE funnits någon krok att hänga min jacka på! 
Lite mindre trevligt att lägga min kappa över en papperskorg, eller hur?? 
Hur tänker inredaren? Eller vem som nu bestämmer hur det ska vara? 

Ja, det är den stora frågan? 
😂😂








Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: