Aldrig Ullareds!

Jag har alltid haft svårt att förstå dessa människor som lever för sina resor till Ullared, då jag har varit där två gånger i mitt liv och sagt aldrig mer! 
Ena gången så ammades någon av mina söner, tror den yngste, mitt i affären och det var folk ÖVERALLT! Panik!! 

Men jag brukar säga, att man ska ge allting en tredje chans! Som med spinning! Någon gång ska det bli en tredje gång, och om jag fortfarande inte gillar det, så får det vara! Kanske för all framtid!
OM INTE NÅGON FANTASTISK KÄRLEK FÅR MIG ATT GILLA DET! 🤷🏼‍♀️
Tillbaka till Ullared! 
Syrran var tydligen där utan att jag visste om det, och hon frågade vad jag ville ha! 😍
(null)
Den här fina kappan hänger hemma hos mig nu! Kanske lite för stor enligt mig, men det ska ju vara stort nu, och den är mycket skön! Nu ska jag bara köpa några sköna polotröjor att ha under kappan! 
Endast 399:-! 
(null)
Givetvis en ananas, jag som älskar Wahlgren! Pris 129:-.
(null)
Den här blusen är otroligt skön och jag fick en fin "hylla" i den! 😝 Endast 199:-!
(null)
Givetvis en flaska Pazzione. Tyvärr så visste inte syrran, att denna alkoholfria flaska endast säljs på Ullareds och via Mathem som inte finns utanför Stockholm! Älskar Pernillas viner, så denna kommer säkert att passa min smak! 😍
Kommer jag till Ullared personligen, så ska jag köpa på mig ett antal, då den kostar endast 49:-, tror jag.. 
(null)
Fick en bonus av systeryster! Detta går alltid åt! 😘
Som sagt, aldrig gillat Ullared, men ska ge (nästan) allt en tredje chans, och det låter ju så trevligt när man hör att andra åker dit och hyr en stuga över natten och det finns ju en sportbar nu för tiden! 😳😂😝
Det måste ju ha blivit bättre på 30 år?!?! 
Och nu lockar ju Pernilla Wahlgrens kollektion också! 🤩
(null)
Fick givetvis en extrasak från syrran.. 😍
Den ligger faktiskt uppe på mitt vitrinskåp och det är bra, för det är lätt att glömma bort den då..  
Vi körde ju julklappsspelet förra året, och då blir det inga personliga julklappar. 
Både tråkigt och mycket roligt! 

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: