För en vecka sedan typ..och framåt..

Herregud, det är en vecka sedan och vad hände då???? 

Vad händer med mig? Får nog snart göra som sonen J antyder, att jag ska träna hjärnan med att lösa korsord och läsa engelska böcker för att träna hjärnan, så jag inte blir som min mamma, med en begynnande demens vid 70+! 
Men jag anser nog, att jag tränar min hjärna rätt mycket i mitt yrke, där man behöver ha huvudet på skaft och tänka till och tänka framåt! 
Och jag läser mycket, förvisso på svenska men ändå!
Men tur att jag tar kort på nästan allt jag gör! 
😂🤣😂🤣
(null)
Nu kommer jag ihåg! Jag kämpade ju med att få ett glas Måns-vin till Idol förra fredagen! 
(null)
Hans nya vin är som en vintunna och det borde ju inte vara något problem att öppna den här för en van person! 🙈
(null)
Hmm..
(null)
Hur får jag ut tappen?? 
(null)
Tar i lite extra och får väck "locket"…
(null)
Vet inte om jag är helt dum, men det var inte lätt alltså! 
Kunde lyfta av vintunnans sida och sedan placera in tappen rätt!
(null)
Hmm, blev nog lite fel ändå! För tunnan har en platt sida som den ska ligga på! Vilket den inte gör nu…
(null)
Detta vin måste ju vara gott, eftersom man får kämpa så mycket för att öppna förpackningen! 
Det var rätt gott, men vete sjutton om det är värt besväret??
(null)

Jobbade extra både lördag och söndag! Äntligen! Har inte haft möjligheten till det på några veckor nu, och jag är desperat behov av alla extra inkomster som går, då jag har en bil som kräver en massa utgifter just nu! 😤😤
(null)
Lördagkvällen var jag faktiskt bjuden på en liten trevlig tjejfest! 
Mys på toa! 🕯
(null)
Vi blev bjudna på kycklingtacos!!
Såååå gott! 
Fick Irish coffee som efterrätt!
(null)
Hem ljuva hem!
Det blev inte hemgång förrän vid två på natten, och jag hade haft en mycket trevlig kväll! 
Glad över att jag bodde så nära min värdinna! 😉 Annars hade det blivit taxi! 
(null)
Söndagsmaten blev sallad från Pressbyran, och halva priset på sallad! Endast 37:-! 😍
Sedan jobbade jag på fler timmar än lördagen!  👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
Nackdelen när jag kan jobba extra, är att det oftast inte blir någon träning, inte ens hemma framför tv:n! 😏
(null)
Har insett att jag har blivit rätt tråkig, då jag alltid gör stories när jag tränar! Men jag hoppas alltid, att jag ska kunna inspirera någon! ☺️😉
(null)
I tisdags kväll låg jag halvnaken efter jobbet och glodde på mina träningskläder! Har ju haft fyra lata kvällar, så det fanns inga alternativ egentligen! 
(null)
Trots min slapphet hemma i sängen, så blev det i alla fall cykling i 50 minuter! 
All träning är bättre än ingen! 
(null)
Jag älskar ju pulvermos, främst det från korvkiosken!😍
Och nu kom ju ett perfekt erbjudande med Sibylladagen i onsdags! Hade ett ärende till biblan också, vilken perfekt ligger framför korvkiosken! 
Sibyllabrickan! 😍
(null)
Alla kunder fick en chokladdessert på köpet! 
Jag hade aldrig betalat för något som jag faktiskt kan! (Fast det var länge sedan)! 
Tog med den till systeryster dit jag hade ett ärende! 
(null)
I onsdags så ville jag INTE släcka lampan, då jag hade påbörjat en av böckerna som jag hämtade kvällen innan! Fortsättning på Vinterland, av Kim Faber & Janni Pedersen! 
Denna serie är SÅ bra! 
Det blev lite för länge bokläsning! Kunde ha varat till gryningen, då jag är sån som kan läsa till tidens ände… 
men jobbet väntade ju dagen efter! 

📚📚📚📚📚





Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: