Helt ointressant liv egentligen!

Ja, vad ska jag skriva egentligen? 
Jag tränar, jobbar och kollar på tv eller läser böcker! Har så tråkigt liv! 
🙈🙉🙈
Den här veckan så har jag blandat kvällarna mellan vila och träning! 
Måndag: 25 minuters cykling, 1 varv Milon
Tisdag: vila (varit i receptionen så full fart på fötterna hela dagen) 
Onsdag: 45 minuters cykling. 
Torsdag: 5 km cykling, 1 varv Milon.
Fredag: vila. För guds skull, det är ju fredag! 😝
(null)
Lite annorlunda BIB! 😳
(null)
Tryck här! 
(null)
Svårt att få ut tappen! 
(null)
Hmmm… 
(null)
Tog jag i till sist, så fick jag loss den där jäkla plastbiten som var i vägen (ja, jag skäms av min okunninghet)!!
(null)
Det slutade med att jag insåg att jag måste ta bort hela sidan på BIB! Vilket man inte brukar behöva göra på en "vanlig" BIB! 
(null)
Frågan är om det är åt rätt håll???? 
Känns lite fel, men det är bara att slita bort sidan ju.. 🤣😂
(null)
Trots omständigheterna kring att komma in i boxen, så smakade vinet mycket bra! Måns ska kanske byta förpackning? 

Ja, det var ett komplicerat vin men det smakade mycket gott! 

Bra vintips! 
Måns Zelmerlöw 



Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: