Matlagningens mamma i helgen…

Helgen som varit så har jag bara lagat mat och tränat, och umgåtts med söner! Kanske så en helg ska vara? 
(null)
Ja, fredagen var jag väldigt onyttig! Vin, snacks och en massa tv! Men umgänge med båda mina söner! 🥰
(null)
Yes, rosor! 🌹🌹🌹
Men köpta av mig själv, tyvärr! 
Vem skulle köpa till mig??????
(null)
Lite lax… 
(null)

(null)
Alltså, denna produkt kan rädda många middagar! Jag skvätte på lite extra citron och det smakade gudomligt! 
Tyvärr gillade inte min son lax, så han åt mest potatis! 
Vad sjutton har han fått sitt matsinne ifrån? 😳😳
(null)
Tränade på lördagkvällen och det var så lugnt och skönt! 
(null)
Trivs inte riktigt med mörkret utanför! Att inte se om det är någon som kollar på mig utifrån! 
(null)
Det är så skönt att träna sent på helgkvällar, då jag kan gå ner på nedre plan och prova på andra maskiner förutom Milon! 
(null)
Har äntligen hittat perfekta väskan! Förvisso en juniorväska, men mottot passar såväl vuxen som ung!
Just do it!

Söndagen så tog vi det lugnt hemma, jag lagade kyckling (30 % rabatt, kort datum) med lite creme fraiche och lite åldrat matvete (utgånget hösten 2019) som jag hittade i skafferiet! 
Det gäller att ta tillvara på våra resurser! 
🙏🏻🙏🏻

Innan min son körde till Nybro (givetvis "slösar" jag bensin så han får "övningsköra" till Nybro), så var jag och tränade! 
Det blev "bara" en timmes cykling! 
Alltså, jag älskar att träna! 💪🏻💪🏻

Träning ger en motivation! 

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: