Nu tar jag helg! đŸ„ł

Det kĂ€ndes bra att stĂ€mpla ut idag, dĂ„ jag inte kĂ€nde mig speciellt trött nĂ€r jag gick hem, Ă€ven om jag var det nĂ„gra timmar pĂ„ eftermiddagen! 
(null)
Visste att jag skulle trĂ€na men visst vore det skönt att slĂ€nga sig i soffan framför tv:n! NĂ€r mörkret nu trĂ€nger pĂ„ sĂ„ fort! Gillar det inte egentligen, men vad kan man göra Ă„t det? đŸ€·đŸŒâ€â™€ïž
(null)
Det Ă€r kĂ€mpigt med den dĂ€r jĂ€kla vikten och kroppen, och om jag ska lyckas sĂ„ mĂ„ste jag bli hĂ„rdare med allt! đŸ’ȘđŸ»đŸ’ȘđŸ»
Visst, har gĂ„tt ner lite men LÅNG vĂ€g kvar! Men det Ă€r sĂ„ skönt att jag gillar trĂ€na, och det Ă€r sĂ„ skönt efterĂ„t men skulle ju vilja ÄTA massor! đŸ˜łđŸ˜€
IkvĂ€ll blev det fem kilometer cykling och ett varv Milon! 
(null)
Och nu unnar jag mig lite ögongodis resten kvĂ€llen! đŸ„°đŸ€©
(null)
AlltsĂ„ han Ă€r sĂ„ lĂ€cker! đŸ„°đŸ„°
(null)
Rip Ă€r inte sĂ„ dum han heller, nĂ€r han gĂ„r omkring som en riktig cowboy! đŸ„°
Blev ju Ă€nnu gladare nĂ€r jag insĂ„g att jag hade tvĂ„ avsnitt att dregla över ikvĂ€ll
. 
FĂ„r ju inte glömma bort mannen som jag alltid har dreglat över, Ă€nda sedan Dansa med vargar, SjĂ€lvaste Kevin Costner! 😍😍
(null)
Vem vet, jag kanske drömmer sött i natt? 
😝😋😍
Denna serien rekommenderar jag verkligen, Yellowstone pĂ„ Cmore och Tv 4! 



Kommentera inlÀgget hÀr:
Namn:   Kommentar:
Kom ihÄg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: