Slapphet eller lyssnar jag på min kropp?

Säger bara fy, usch, skit, dålig karaktär med mera! 
Har varit en dålig vecka träningsmässigt, och kan inte sätta fingret på det egentligen! Men jag har lyssnat på kroppen!
(null)
Körde dit i lördagskväll, JA, jag körde dit! Skäms egentligen men drar mig för att cykla nu i mörkret, och ofta så försöker jag hitta ett skäl till att inte cykla! 🙈
(null)
Men cyklade två mil i alla fall, så det jämnade kanske ut min bilkörning? 😳
Jag hann nästan med tre vloggar! 
Effektivitet! 👏🏻👏🏻
(null)
Jag är rätt nöjd med min lägenhet nu, men till våren har jag tänkt köpa ny soffa! 
Behöver någon som bär och montera den bara! 🤷🏼‍♀️
Kollade lite på Ikea nu i helgen och hittade nog något som kan vara intressant prismässigt! Har inte så stora krav, men bra pris och att man kan ligga och gosa tillsammans med sin käraste! Om jag någon gång hittar det?!?!
(null)
När jag väl tagit mig ut från Ikea, så var min kropp helt slut och jag hade några ärenden kvar, så det blev tvunget att få lite energi! 
(null)
Som sagt, det tar på min kropp och psyke att gå ute bland folk nu efter min sjukdom! Det syns kanske inte på mig men jag märker det så tydligt att jag blir ostadig och okoncentrerad och lätt förvirrad! 
Alltså jag blir inte konfusorisk men jag känner att jag inte har riktig kontroll på mig själv! 
Behöver då energi, som i lördags lite korv! 😉
(null)
Min inköpslista var ljus, men det blev lite annat. En tandborstmugg till mina sminkborstar! Ljus givetvis!  En mindre sil! Nytt bestickställ! Givetvis lite gott godis! 
(null)
Galgar går alltid åt, och en hylla skaffade jag att lägga på min tvättkorg så jag kan ha ett ljus, eller fler på toaletten! 
(null)
Faktiskt så kunde jag stryka bort det mesta på min Att göra-lista! Men den där jäkla punkten att putsa fönster står fortfarande kvar! 😖
Köksfönstret putsat men resten då?? 
Vet att jag fick erbjudande om hjälp av fönsterputsning men det rann nog ut ur sanden?!?! Jag avskyr egentligen att be om hjälp!
Vissa personer försvinner ut ur mitt liv väldigt snabbt utan att jag önskar det!!  😢
(null)
Ett tips!! 
Om ni vill spara tid vid spisen, eller inte, så frys INTE in 1,5 kilo färs när du är singel! 
Blev lite jobbigt att försöka göra något åt 1,5 kilo färs på en kväll..  i alla fall för mig! 😵‍💫
(null)
Stekte asiatiska köttbullar på måndagkvällen, men jag åt nog upp hälften! 🥰
(null)
Min kyl just nu!
(null)
Mitt fulla skafferi just nu! 
😳🙈🤷🏼‍♀️🤗🙄
Jag får säkert gäster om världen går under inom de närmaste dagarna! 😳 Jag överlever rätt länge… 🤣
Hoppas att ni minns mitt tidigare inlägg om Smakbox! 😉
(null)
Ibland funderar jag på hur tankarna går?!?! 
(null)
I tisdags så kände jag att jag behövde träna, men jag tog mig i kragen och gick i alla fall ut på en långsam promenad! Det gick långsamt och jag kände mig ofta som ett fyllo! 🙈 Det är ju så, att om jag går lite snabbare så blir det lite ostadigare. Men ibland så känns kroppen otroligt bra, och då känner jag att stegen går väldigt bra hela tiden! Men i tisdags så kände jag mig väldigt ostadig och det blev många ostadiga steg! 
(null)
Körde lite handspa… 
(null)
Inköpt på apoteket. 
(null)
Matlådor till nästa vecka!  Pölsa med potatis och rödbetor! 😍 Inget fagert utseende men gott ändå! 
(null)
Jag går vanligast med Nike gympaskor, tyvärr med dålig styrka runt mina fotleder men jag känner mig ändå trygg med dessa enkla skor! 
Ikväll kände jag, att jag behövde ha lite sköna skor! Är så van nu vid enkla skor med platt sula.
Men i dessa skor, så kände jag mig mycket osäker! Jag som älskat skor med klack!! 😢
Tänk att en sån liten klack ska känna mig så ostadig och obekväm! 
Jag som älskade att gå i höga klackar förr! 

Ibland när jag är ute och rör mig bland folk, så kan jag tänka mig, att de flesta tänker när de ser mig, att jag är berusad! 
Men jag är bara en ostadig människa! 😢 Jag kan inte styra över min kropp! Ibland går det väldigt bra att gå hemåt, och ibland rätt ostadigt! 

Men det blir väl bättre? 



Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: