Smakbox - ett beroende đŸ€© Vill ni prova?

Detta fĂ„r nog ses som reklam đŸ€·đŸŒâ€â™€ïžeftersom jag tĂ€nkte ger er ett erbjudande 😉
Ni som följer mig pĂ„ Instagram sĂ„g förra veckan, att jag fick hemleverans pĂ„ lördagen frĂ„n Smakbox, och jag var som ett barn pĂ„ julafton! đŸ€©
(null)
Har prenumerat rĂ€tt mĂ„nga Ă„r nu pĂ„ Smakbox (Ă€nda sedan 2017), och visst har jag funderat pĂ„ att avsluta den men det gĂ„r liksom inte.. đŸ€š
(null)
De frysta produkterna i mitt kalla tillĂ€gg! 
Pausade under min sjukdom, dĂ„ jag hade sĂ€mre ekonomi men det Ă€r ingen dyr utgift egentligen! 
(null)
De övriga produkterna i det kalla tillĂ€gget! 
Man har ingen aning om vad som finns i lĂ„dan, vilket gör det extra roligt och spĂ€nnande! 
Det finns fyra kategorier av innehĂ„ll, som man kan vĂ€lja pĂ„, och just nu har jag bĂ„de Balans och Nyfiken! 
JA, JAG HAR TYDLIGEN TVÅ PRENUMERATIONER IGÅNG! 😳
De andra tvĂ„ kategorierna som finns Ă€r Original och MĂ„ltid, vilka jag aldrig provat, ÄN! 
Denna lÄda kostar endast 199:-!!!
VÀrde pÄ boxen Àr 350 - 450:-!!
Vilket kap, eller hur?? 
(null)
Produkterna i den "vanliga" lĂ„dan! 
(null)
Dessa produkter tillkom i mina skĂ„p, eftersom jag fick en Smakbox till 🙈. Det blev ju dubbletter av mĂ„nga varor men som sagt, det blev lite nya produkter! 
(null)
Men man mĂ„ste vara allĂ€tare och inte vara krĂ€sen, för dĂ„ Ă€r det inte "lönande" att köpa denna box, och man bör gilla att prova "okĂ€nda" produkter! 
(null)
LĂ„dan kommer varannan mĂ„nad men man kan pausa nĂ€r som helst och vĂ€lja startdatum sjĂ€lv! 
(null)
Nu kommer jag till det kylda tillĂ€gget, som jag fick i lördags! Det var första gĂ„ngen för mig, för detta fungerar inte i alla stĂ€der men nu funkar det i Kalmar! đŸ™đŸ»
(null)
Hemleverans blir det bara nĂ€r du har detta tillĂ€gg, givetvis för annars hade varorna blivit dĂ„liga av att ligga pĂ„ servicestĂ€llet! 
Se prisinformation nedan:
(null)

Jag Ă€r supernöjd med Smakboxen, och den enda nackdelen (inte deras fel), att det Ă€r nötter hit och dit! Är ju lite allergisk mot hasselnötter men jag delar med mig dĂ„ av dessa produkter! Fast ibland testar jag att Ă€ta lite Ă€ndÄ  🙈
Den andra nackdelen, eller om det Ă€r en fördel 😂😂😂 Ă€r att jag har fullt i skafferi och kylskĂ„p! Okey, Matsmart bidrar lite till det ocksĂ„! 😝 Men jag Ă€r ju ett singelhushĂ„ll för guds skull! 😳 
Jag behöver aldrig vara hungrig! đŸ€Ł
HĂ€r kommer lite info om de olika alternativen:
(null)
(null)
(null)
(null)

Blir ni intresserade av att prova? 
Jag har hĂ€r ett erbjudande för er att fĂ„ 10 % rabatt pĂ„ er första leverans om ni börjar prenumerera! 
Vill ni testa Nyfiken? 
Kod: zr4gwq
Vill ni testa Balans? 
Kod: 4wc2wp

www.smakbox.se/prenumerera
eller klicka direkt hĂ€r: Smakbox




Kommentera inlÀgget hÀr:
Namn:   Kommentar:
Kom ihÄg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: