Brrrr…. 🥶

Det är nog dags att möblera om igen! För nu är "kylan" här, men egentligen så är det inte kallt, bara lite svalare! 
(null)
Märker att det inte går att sitta lättklädd i min favoritfåtölj vid fönstret, för det blir så kyligt! Trots att det inte blåser ute! 🙁
Det är så dåliga fönster i det här huset. Det var likadant i min förra lägenhet. 
(null)
Så ikväll efter duschen blev det soffhäng med filt och te! Visst det är mysigt men gillar inte kylan från fönstret! 😣
Ikväll var jag på gymmet. Var ju "lat" igår…
Körde 25 minuter på crosstrainern som uppvärmning men som oftast, så fick jag så jäkla ont i fötterna, konstigt att det är alltid värst i vänster fot! Men det är väl därför jag har mer krökta småtår på vänster fot! 🤷🏼‍♀️
Jäkla Barres! 😣
Nåja, det kunde vara SÅ MYCKET VÄRRE! 🤨
Smärtan släppte efterhand och jag körde ett varv Milon innan det bar hemåt! Kände mig nöjd! Imorgon är planen att jag ska köra corepass hemma och göra lite nytta i mitt hem! 😳
Alltså inte sätta mig framför tv:n eller tappa näsan i en bok hela kvällen! 🤣

Önskar er en god sömn, för det kommer jag att ha (hoppas jag)! 🥱🥱
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: