Komplimanger och rätt mängd!

Häromdagen överraskade jag mig själv när jag stökade runt i mina skåp och hittade mer gott än vad jag trodde att jag hade! 
(null)
Tur att jag inte är en godisgris! 😂 Kom på att det ligger mer i kylen! 🙈 Detta kan vara bra att ha, eller hur? Alltså, nu kom jag på ännu mer i skafferiet! Vem ska äta upp allt? Inte jag, för jag försöker ju gå ner i vikt! Det är aldrig någon som är här? 🤷🏼‍♀️
(null)
Jag blir alltid fundersam när jag får hämta paket på Coop, för att paketet inte gick ner i min brevlåda! 🤔🤔
Alltså det är typ en mascara som ligger i paketet, och det går absolut att trycka ihop och få ner i brevinkastet! 
(null)
Blev en tur till Flygsfors i söndags med äldste sonen för att hälsa på, och det har tydligen blivit en tradition att jag har med mig något ätbart!  Pizza eller smörgåstårta! Har faktiskt redan nu bestämt mig för vad det ska bli nästa gång, men det krävs lite från mig personligen då! 🧐
Hur sjutton ska det gå? Jag som INTE är huslig av mig! 
(null)
I måndags så utnyttjade jag lite flextid för att umgås med bästa vännen, för det är en viktig sak, att umgås med fina vänner, de få som jag har.  🥰
(null)
Vi testade hamburgaren på Bastard Burgers vid Giraffen! Vi tyckte nog att hamburgaren var rätt liten, men den var mycket god och sötpotatisstripsen också. När vi var färdiga, så insåg vi att mängden var lagom, för vi var lagom mätta. 
Det är lite svårt det här med att äta rätt mängd! Märkte det nu ikväll när jag hade ätit spaghetti, att jag hade absolut kunnat äta en portion till, men gjorde inte men ville egentligen! 🙄
(null)
Avslutade vår träff med gratis latte! Tack vare deras app! 🙏🏻
Men efter denna så kände jag mig riktigt mätt, och det är tur att jag inte alltid känner mig så här mätt! 😬
Men hade haft en trevlig eftermiddag! 🥰

Idag har det varit en lite låg dag, för fötterna har verkligen varit jobbiga 😤 och det har tärt på mig och min sinnesstämning! Märkte också att jag hade balans som en onykter person när jag gick hem… 😂 Inget att skratta åt egentligen men lite roligt är det… 😆 När det är så här, så måste jag verkligen koncentrera mig på gången! 

Igår var det en desto bättre dag! ☺️ 
Var på gott humör, och blev ännu bättre, när jag fick en komplimang av en "gubbe" (hans egna ord, tre år äldre än mig)! 
(null)

Tänk om vi kunde ge varandra lite mer komplimanger?! 🤓

Ikväll är jag lat, ingen träning, bara slappa och ska kanske stoppa någon kaka i munnen eller någon godisbit? 🤔
NOPE! 😉 

Sov gott när ni hamnar på kudden! 
🥱🥱🥱




Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: