Nöjd med lugn helg! đŸ’ȘđŸ»đŸ“š

Det har varit rĂ€tt intensivt under en lĂ€ngre tid, med resor till Lund (fyra gĂ„nger sedan midsommar), flyttstĂ€dning, kattungeförmedling (blev lite extra Ă„tgĂ€rder dĂ€r), och dessutom tvĂ„ bra semesterveckor med syster och bĂ€sta kompis! Lite skillnad mot förra sommaren dĂ„ jag satt i rullstol instĂ€ngd i min lĂ€genhet! Tur att det tog slut! đŸ™đŸ»
Just denna helg, sĂ„ har jag bara njutit och tagit det lugnt i min ensamhet! 
(null)
I fredagskvĂ€ll körde jag ett corepass hemma i vardagsrummet! Det har varit lite si och sĂ„ med trĂ€ningen senaste mĂ„naden pĂ„ grund av alla resor hit och dit och umgĂ€nge, men den hĂ€r veckan hann jag trĂ€na fem gĂ„nger! đŸ‘đŸ»
(null)
Jag har satt ihop lite övningar sjĂ€lv som jag betar av. FĂ„r lite flĂ„s under tiden, och faktiskt fick jag trĂ€ningsvĂ€rk pĂ„ lördagen sĂ„ jag stapplade runt hĂ€r hemma! 😂 Men jag Ă€lskar trĂ€ningsvĂ€rk! 
(null)
Lördagen bestod av LATHET!! 📚
Hade en bok som skulle lĂ€sas ut till mĂ„ndagen (nackdelen med att utnyttja biblioteket)! 
Samtidigt bestĂ€mde jag mig efter en lĂ€tt frukost, att jag skulle bara dricka under lördag och söndag! DĂ„ menar jag inte alkohol! 😝
Har Ă€ntligen tagit tag i min vikt, och nu dricker jag mĂ„ltidsersĂ€ttningar frĂ„n www.protein.se och jag Ă€lskar dem! Byter ut minst en mĂ„ltid per dag mot en SLIM-dryck, mintchoklad och chai latte Ă€r mina favoriter! 😍
(null)
Som sagt, mycket gott och lĂ€ttdrucket. Jag dricker oftast med sugrör ur shaken, för dĂ„ tar det lĂ€ngre tid och jag blir mĂ€tt i lugn och ro. Jag har för tjugo Ă„r sedan gĂ„tt ner rĂ€tt mycket genom mĂ„ltidsersĂ€ttningar, sĂ„ jag Ă€r nöjd med mitt upplĂ€gg nu! 
Har gĂ„tt ner fyra - fem kilo (vet inte exakt startvikten nĂ€r jag började) och jag ser att det gĂ„r sakta men sĂ€kert nerĂ„t! Är ju inte strikt med kosten, men jag mĂ€rker att jag smĂ„Ă€ter inte lika mycket lĂ€ngre! 
Unnar mig vin nĂ„gon gĂ„ng i veckan och trĂ€nar pĂ„! 
(null)
Tar Ă€ven dessa tabletter pĂ„ kvĂ€llen, och jag sover faktiskt riktigt bra! Faktiskt sĂ„ bra, att de mĂ€rker pĂ„ jobbet att jag mĂ„r bĂ€ttre och Ă€r pĂ„ gott humör! đŸ€©
SĂ„ jag Ă€r nöjd, och det Ă€r lĂ„ng vĂ€g till Beach 2022! 😁
(null)
Boken som jag lĂ€ste ut mellan mina "drinkar" heter Den som vet av John Willander Lambrell! Hans första bok, och jag blev glatt överraskad nĂ€r jag förstod att den utspelade sig i Kalmar, men frĂ€mst i Vimmerby. Mycket bra spĂ€nningsroman och lĂ€ttlĂ€st! 
(null)
Ser fram emot följande böcker! 
(null)
Som sagt, en bra bok och lĂ€ttlĂ€st! Jag hade ingen aning om vem som mördaren var! 😳
Lördagen var jag alltsÄ inte utanför dörren, inte ytterdörren i alla fall, för jag tvÀttade nÄgra maskiner ocksÄ!
NĂ€r jag har en sĂ„n hĂ€r boklĂ€sardag sĂ„ kan jag sĂ€tta klockan pĂ„ en timme, och dĂ„ gör jag nĂ„gon nytta, som i lördags tog hand om tvĂ€tten! Sedan lĂ€ser jag en timme igen! Annars skulle jag sitta med nĂ€san i boken i tolv timmar! đŸ€Ł
(null)
Söndagen körde jag detta pass igen innan jag frĂ€schade till mig och gav mig ut pĂ„ lite Ă€renden! Ärenden som bara kostade pengar, đŸ€š sĂ„ det bĂ€sta Ă€r att ha boklĂ€sardagar! đŸ€Ł
(null)
PĂ„ söndagkvĂ€llen lĂ€ste jag ut den hĂ€r boken med hĂ€rliga, charmiga recept! Enkla, men Ă€ndĂ„ en charm tack vare Keyyos berĂ€ttelse genom hela boken! Har ju lĂ„nat denna pĂ„ biblan, men denna vill jag helt enkelt ha som en coffee table book! SĂ„ det fĂ„r vĂ€l bli ett inköp pĂ„ Bokus snart! đŸ€©

SĂ„ rĂ€tt nöjd med min helg, mycket lĂ€sande och Ă€ven trĂ€ning, förvisso hemmatrĂ€ning men den funkar lika bra! 

Men behöver ju flÄs ocksÄ, sÄ pÄ mÄndagkvÀllen sÄ blev det nÀstan tvÄ mil pÄ cykel och samtidigt lite tittande pÄ Svtplay!
Det gĂ€ller att vara effektiv! 😅
Men ikvĂ€ll har jag bara tagit det lugnt! Absolut trĂ€ning imorgon! đŸ’ȘđŸ»

Natti natti! 



Kommentera inlÀgget hÀr:
Namn:   Kommentar:
Kom ihÄg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: