Vad tror de egentligen?

Jag är så otroligt dum som har börjat följa Bachelor, då min tanke har endast varit att följa Bachelorette med Julia Franzén som börjar om någon månad. Det tar ju sin lilla tid att följa varje avsnitt, som är fyra gånger i veckan och dessutom två avsnitt med Tjejerna berättar allt, vilket egentligen är bara trams att se på, och det är pinsamt att se tjejernas skitsnack i de dolda kamerorna. Och när de sitter i studion och gapar och skriker på varandra. Som ikväll en av de värsta kallar en annan för äcklig! 🙁 Uppför er! 
Detta inslag lyssnar jag alltid på när jag donar i köket, för jag kan ju inte sitta still och kolla på deras pinsamheter! 🙈
Men det vet ju alla, att för många tjejer på en plats blir aldrig bra! 😂
(null)
Men hur trodde tjejerna att det skulle vara? Med 25 tjejer som ska samsas om två killar och de två stackarna ska göra alla 25 tjejerna nöjda! 

"Det är viktigt för mig att känna mig som nummer 1" 😳😳😳
"Jag kände mig inte sedd så jag måste tacka nej till rosen" 🌹

Jag tycker så synd om killarna! 
(null)
Tycker att många av tjejerna har stora krav på killarna, för de måste ju "spela spelet" och träffa alla tjejerna, innan de vet vem som är den "rätta"! 🙄
Ikväll blev det faktiskt en chock att Sebastian valde Jolin som sista tjej som fick en ros. Trodde att det var hon som skulle få åka hem! 😳

Ikväll blev det ett corepass för mig här hemma, vilket går bättre och bättre. Det är så smidigt att bara slänga fram träningsmattan och samtidigt något slötittande program, som nu ikväll så blev det Idol. 
(null)
Det är en del övningar som är lite extra jobbiga, då min balans ej är optimal. När jag gör utfall så måste jag hålla mig i soffan med ena handen, men det är bra träning! Likaså med sumo knäböj (squats), och ikväll höll jag på att ramla framåt.. 😂
Mina favoriter har blivit russian twist, häldropp och nudda häl! 
Dessa övningar ska bita bra i kärlekshandtagen och magen, vilket behövs! 😤😤
Jägarvilan gick lite bättre ikväll. Jag sitter en minut bara, än så länge! Bättre än att sitta i fåtöljen! 😂

Sov gott när ni hamnar där! 🥱






Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: