Göteborg!

För en vecka sedan åkte jag till Göteborg för att hänga med min kompis och hennes syster och lite nya vänner! Men jag trodde faktiskt inte att det skulle bli av, då jag missade tåget på morgonen men det var inte mitt fel.. 
(null)
Bokade taxiresa kvällen innan till 7.30 och trodde väl att det skulle funka! 
(null)
Men jag stod därute och frös i god tid dessutom, och ingen bekräftelse hade kommit!! Datastrul i appen tydligen!!!
(null)
Fick äta min tågfrukost/lunch hemma i vardagsrummet men funderade hela tiden på hur jag skulle komma till Göteborg/Kungsbacka! 
Kom på att min gamling skulle köra till Växjö till sin dotter, så jag "bokade" skjuts med honom till Växjö, men jag bokade ingen ny tågbiljett förrän jag visste säkert att jag hann till Växjö! 
(null)
Alltså, taxin kom till mig samma tid som tåget gick typ, men det hjälpte inte mig! Chauffören erbjöd mig att köra mig till Göteborg men fick inte för deras kundtjänst!  😤😤😤😤
(null)
Lämnade rätt fina blomster när jag åkte… 
(null)
På grund av den misslyckade avfärden så blev det en åktur till Lund! Hann med en chai latte där… 
(null)
Har inte insett att Lund station var så pass stor, men under sonens alla studieår där, så körde jag ju alltid bil dit! 
(null)
Hann dricka en god chai latte på perrongen! 
(null)
Försökte njuta av solen i blåsten! 
(null)
Blev serverad en lyxmiddag när jag väl kom till Kungsbacka! 😂 Faktiskt min favoriträtt! 
(null)
Men serverad som en hotellgäst med handdukar och hygienartiklar! 😍
(null)
Som sagt,min favoriträtt! Fast jag brukar inte dricka vin ihop med denna rätt! 🤷🏼‍♀️
(null)
Ja, vad att säga om söndagen???
🥱😴🥱😴🥱😴
Vi åt lite hämtmat på söndag kvällen utan att ha gjort ett enda knop på hela dagen!!!! 🙈🙈
Saknar träningen! 😤
På måndagen så åkte vi till Mr Cake för att köpa goa bakverk till min syster! Glömde fota dessa underverk! 
(null)
Mina gamla blommor stod kvar när jag kom hem på måndagskvällen! Jag var rätt trött när jag kom hem strax innan nio! Men goa vännen Anna körde mig hem från hennes gata till min! 😍😘😍😘
Hade haft en mycket trevlig weekend med Anna och andra… trots en jobbig avfärd! 😤

Enligt mail från taxibolaget, så ska jag få resekuponger (via taxi, älskar åka taxi), baserat på min uteblivna tågresa!! 
Vilket är bättre än ingenting!

Trots en intensiv helg, så somnade jag inte som jag trodde och sov inte så bra…..

Ovan vid dålig sömn….

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: