Smakbox = julafton!

Idag fick jag leverans från Smakbox, och jag älskar dessa leveranser men det gäller att jag har tömt lite i kyl och frys och snart även skafferi! 🙈🙈
Ja, jag vet att jag har alldeles för mycket i mina skåp, men jag klarar mig ett tag om det blir krig! 😝
(null)
Spenatpinnar, bulgur grönsaksmix och halloumi fries! Jag äter ju det mesta utom det som innehåller nötter (i större mängder)! 
(null)
Köttfri köttfärssås, chokladmuffins och glass… allt går hem hos mig! 
(null)
Mjölk, yoghurt, någon konstig mandeldryck med vaniljsmak 🤔 , vilken jag säkert inte kan dricka, keso, salladsost och stekost! 
(null)
Pizzakit, bondbönsgryta, kycklingköttbullar, smörgåsskinka, kycklingbröst, pannacotta och creme brulée färdig för ugnen! 
(null)
Den här veckan måste jag äta sallad! Två påsar med sallad, hummus (som jag inte kan äta, kikärtor) och något bröd som liknar tacosbröd men hette något annat! 🤷🏼‍♀️
(null)
Leveransens dricka! Kaffet passade mig perfekt! En proteindrink, lite läsk, en alkoholfri öl….. 
(null)
Knäcke går alltid hem hos mig. Nyligen förälskad i pecorino ostbågar (även syrran), doritos (tveksam, lämnas nog till någon eller har jag påsen som reserv vid desperation)! En lång ölkorv! Choklad från Lindt med saltstänk! 😍 Perfekta riset att köra i mikron! 
(null)
Pesto som jag måste bli bättre på att använda. Tomatsås Mutti passar alltid! Men aiolin, hmm, jag måste nog börja äta det nu… och lite tacokrydda! 
(null)
De tre resterande produkterna som jag tänker ge bort! En bars med nötter i, goda smarriga jordnötter och Finn Crisp som jag inte är förtjust i. Jag kommer troligen ge bort mandeldrycken med vanilj också, men syster säger att det är en yoghurt! Spelar ju ingen roll vad det är för jag tål ju inte nötter! 😤😢

Dessa leveranser kommer varannan månad, och eftersom jag och min syster har olika kategorier på våra lådor, så kan vi byta produkter med varandra!  Perfekt ju! 

För allt detta betalar jag 399:-. Och det är värt mycket mer än denna summa! Och sedan att få det som en surprise varje gång leveransen kommer ger pluspoäng! 

Om ni är intresserade att testa, så kan ni få en kod för att få ett erbjudande! 

I love Smakbox! 
Inget samarbete… än.. 





Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: