Viktigaste vännen…

Jag har inte många vänner, men den absolut viktigaste är Carina (förlåt Anna, men du är en stark kandidat 😘 ) och det är få gånger som vi kan träffas, då vi jobbar helt motvalls. 
(null)
Vi hade en träff 16/2 och vi tog en fika på Espresso house, som oftast! Vi pratade genom våra problem sedan vi senast sågs, vilket kan vara någon månad senast! Vilket är förklarligt, då vi bor i varsin stad och jobbar helt fel! 🤗🤗 Men vi försöker träffas regelbundet men inte alltid så lätt… 
(null)
Morgonen efter så fick jag detta mess!! 
😳😳😳
Alltså, detta är en man som jag bara har skrivit med för ett år - ett halvår sedan, aldrig träffat i verkliga livet!! 
Har sett honom i real life, utan att han visste om det, men hallå?? 
Kan man skriva så här hux flux en morgon?
Jag har absolut inte gett några vibbar! 
Det är verkligen konstigt det här med att dejta men jag ska återkomma till det! 
(null)
Lördagen 19/2 då blev det kalas hos syrran, och hon bjöd på hemmagjorda kroppkakor! Alltid gott! 😍
(null)
Givetvis var det kakor efter maten. Annars vore inte syster syster! 😘 Det hör enkelt till! 
(null)
Hade lite mys med den lugnaste och goaste hunden hos syrran! 
(null)
Spike är alltid så lätthanterlig! Mike går inte ens att ta upp i famnen och Peps är alldeles för stor! Spike är gamlingen…. 🤗
(null)
Förra helgen så gjorde jag något nytt! Att hänga min tvätt på min egna balkong!! Det är första gången som jag hänger tvätt på min balkong! Att jag inte har tänkt på det??? Har använt torkskåpet eller stolar eller galgar! 🙄
Nackdelen är att helgen är för snabb, och den är för kort! 








Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: