Älskade Caias julkalender! 😍

Jag köpte Caias julkalender i höstas, vilket inte var så oväntat då jag är en fan av Biancas produkter! 
Den fick mycket skit, då en del kunder klagade på att det var mindre storlekar på produkterna och att den inte var värd pengarna! 
Hallå?!?! 🙄🙄🙄
Tänk om folk kunde klaga mindre!! 
Jag är jättenöjd med den! 
(null)
Varje produkt inlagd i en fin påse! 
(null)
En av mina favoritmascaror! 😍
(null)
En ögonskuggspensel.. 
(null)
Penna för mer vaknande ögon! Använde den faktiskt idag efter alldeles för lite sömn… 
(null)
Ett hårband som faktiskt räcker om mitt huvud! Lite dålig på att använda sånt här, när det finns hårsnoddar! 
(null)
En underbar pensel till rouge.. 
(null)
Härlig handkräm! 
(null)
Läppkonturpenna, vilket jag är dålig på att använda, men man kan ändras.. 😉
(null)
Älskar dessa! Används vid lättare ansiktsmasker! Bara att skölja av! 
(null)
En ögonpenna… 
(null)
En ögonpensel till… 
(null)
En härlig duschgel… 
(null)
Ännu en läppkonturpenna, så nu måste jag nog börja använda detta.. 🤔
(null)
20 % rabatt på ett köp som jag använt ikväll faktiskt.. 😊
(null)
En lite plattare pensel till att sätta i min penselburk… 😃
(null)
Kroppslotion… vilket mina ben behöver! 
(null)
En ögonpenna med lite glitter i.. 🤩
(null)
Love it!! 😍😍 Så sköna när morgonljuset tränger in! 
(null)
Man kan aldrig få nog av för många pincetter! 😛
(null)
Love it! Har två favoritmascaror och fick båda! 
(null)
Dags att rengöra mina sminkredskap! 
(null)
Ett doftprov, perfekt så man inte köper grisen i säcken… 😋
(null)
Till foundationen… 
(null)
Ögonbrynsgel! Perfekt! 😍
(null)
Två flaskor med fixeringsspray! 😍😍

Som sagt, jag är supernöjd med Caias julkalender!  Dessutom fick jag en enorm snygg necessär!  
(null)
Där jag får rum med ALLT! 🤩😍
(null)
Jag har inte räknat på vad produkterna kostar i jämförelse med vad jag betalade, men sammantaget så känner jag att det absolut går ihop ekonomiskt för min del! 
😍🤩😍🤩

Kommer absolut att köpa Caias julkalender 2022! 





Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: