Faktiskt inte ensam i år…

Det är många många år sedan som jag firade nyår med vänner eller någon partner, och det har väl varit rätt okey, men visst, det är väl alltid trevligare att fira med vänner, och ännu bättre att fira med någon man håller kär! 
(null)
Min dejt (ja när behöver det ske en statusändring?) bad mig bara att sitta och dricka vin och vara söt! Detta dessutom i mitt egna kök! 🙄
Rätt svårt men tror att jag lyckades rätt bra… 😉
Blev serverad toast skagen…
Mycket god! 😍
(null)
Blev sedan serverad en plankstek! 😍
Och jag satt fortfarande kvar och drack vin och var söt! 😊😊
Vem hade bästa dejten nyårsafton 2021???
Måste tillägga att dejten diskade innan vi förflyttade oss till vardagsrummet! 🤩
(null)
Vid tolvslaget så blev det balkonghäng och vi hade första parkett! Tur att min balkong är mot Stensövägen! Även tur att jag har en rik fastighetsägare som granne som stod för kvällens underhållning! 🙏🏻
(null)
Det var lite mindre smällande i området om jag jämför från förra året, men som sagt, Mohlin sköt för hela kvarteret! 🙏🏻
(null)
Årets första frisyr!!! 
🙈🙈🙈
Skönt att kunna gå avslappnad… 😉
(null)
På nyårsdagen så körde jag till min syster på fika för att prata lite om pappa med mera! 😢Jag var beredd på att jag skulle gråta hela tiden, men det var trevliga lättsamma timmar som jag och Karolina hade! ❤️🙏🏻
Alltså! Jag älskade hennes muggar!! ❤️❤️
Även hennes bullar givetvis! 
Tänk att jag har två halvsystrar som inte har någon gen tillsammans men som är lika tokiga och bra på att baka!! 🤔😳
(null)
När jag kom hem på lördagskvällen, så var jag superhungrig! Hade ju endast ätit Ris à la Malta till frukost och två bullar hos syster!!
Så det blev en inbakad räksallad (från Napoli) och en kall öl! 

Så rätt nöjd med min nyårsdejt!
Tänk att bara dricka vin och vara söt!? 
Lätt uppdrag… 😂😂
😝😝😝
(null)
I tisdags var vi på bio, Utvandrarna! Lång film, och jag bokade (trodde jag) platser nära en utgång (enligt skissen på bokningen), men se där fick jag fel!! 
Så lita inte på bokningsskissen om du känner behov av att ha en utgång nära! 😤 
Så jag drack lugnt och tuggade mina popcorn försiktigt, så jag inte skulle få något äckligt hostanfall där inne i mörkret! 🥺
Filmen var mycket bra, märkte inte att den var så lång! 
Jag blev extra berörd i slutet vid ett dödsfall, och var tillbaka hos min pappa vid hans sista timmar! 😭😢
(null)
I går onsdag, ledig! Träffade goa vännen Carina och vi åt på Baked & Grilled på Giraffen, vilket är rätt gott! 
Jag köpte en ny soffa (leverans om fyra veckor drygt)! Hur ska jag kunna vänta?? 😳
Vi hade en sån trevlig eftermiddag och som vanligt, mycket prat och skratt! Älska dig!! 🥰
(null)
Idag en slappadag!! 🙈🙈
Borde ha tränat, borde ha gått en runda!! 
Men bjöd gamle grannen på fika i alla fall!
(null)
Så nu har jag kladdkaka och grädde i kylen som väntas ätas upp!! 🥺😖
Ska kanske ringa på hos min dataman imorgon???? 

Nää, dags att lägga mig! 🥱🥱😴😴
Alltså jag är hopplös på att vara vaken på natten! Har lite musik i bakgrunden, kolla på någon You tube eller läser någon bok! 
Är ju ledig imorgon i alla fall, annars hade det blivit jobbigt! 🤔

En sak är säker i alla fall! Längtar efter min nya soffa!!! 😍🤩

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: