Lite om julkalendern Yves Rocher

Fick i höstas ett paket, en tidig julklapp från lillasyster, som var inköpt på Ullared. Jag måste nog bli ett fan av Ullared! 😳🙄
Redigering: ej inköpt på Ullared! Inköpt via Yves Rocher tydligen… 😛
Tänkte att jag skulle visa vad som fanns i kalendern, förvisso det mesta i miniförpackningar men bra att kunna prova! 
(null)
Hade många små tomma minikartonger på julafton! 😂
(null)
En skön enkel ansiktsmask som enkelt torkas av med en pads.
(null)
Något skinande till håret! 🤔
(null)
En skön hudlotion, står bredvid min fåtölj.. 
(null)
Makeupremover! 👍🏻
(null)
Läppstift! Rött! Nja, inte direkt min stil… 
(null)
Duschtvål… 
(null)
Ett litet doftprov gillar jag… 
(null)
Ansiktsrengöring… känns skön mot ansiktet! 
(null)
Lite kroppsskrubb! 👍🏻
(null)
En mycket liten tub dagkräm och en tub nattkräm, lite för små att få någon känsla för produkten tyvärr.. 
(null)
Duschgel.. 
(null)
Snyggt nagellack! 
(null)
Mot skadat hår! 
(null)
Duschgel igen… 😃
(null)
En svart penna… 
(null)
Läppsyl 😍
(null)
Ännu en skön enkel ansiktsmask! 
(null)
En liten parfym igen.. 👍🏻
(null)
Bodylotion! 
(null)
Mask för skadat hår! 
(null)
Handkräm funkar alltid! 
(null)
Som julklappsgåva blev det en mascara (jag har nog 6 stycken nu)! 😊

Summa summaro så blev jag nöjd med denna kalender! Bra med små förpackningar för att prova, men för små kan vara till nackdel! 

Så tack systeryster för denna gåva! Det finns ingen som slår dig! ❤️


Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: