Mellospänning och Mio min Mio!

Hej på er, i sena lördagskvällen! 
Sitter ni också och kolla på Eurovision? Det är spännande, då Sverige ligger i toppen! 😳
Hoppas, hoppas! 
(null)
Innan såg jag Let’s dance och det gick bra också. Var lite orolig att Mandelmann skulle gå till final, men det gick bra. Hon har varit jätteduktig men inte värd en finalplats! 
Jag hejar på Eric! 🥰
(null)
Jag har fått en ny favoritaffär! 
Mio! 
Köpte ju en soffa i början av året, och jag valde mellan en soffa från Ikea och denna från Mio! 
Tack och lov så valde jag rätt! 🙏🏻
(null)
Älskar min soffa! Kan ligga åt alla håll och kanter! Har förvisso inte provat med en andra person, men man kan nog ligga här och hångla… 🙈 vilket gick dåligt i den gamla soffan (som jag försöker sälja, är någon intresserad?) 
(null)
Köpte för ett tag sedan en "bok" (har ju massa böcker) men denna gjorde min dag! Den gömmer en massa bråte som jag inte vill se…
(null)
Häromdagen köpte jag en annan sak som jag har tittat på sedan början av året, och när jag fyllde år så fick jag 100:- i rabatt! 
(null)
Har verkligen längtat efter att köpa den här, och nu finns den i mitt hem. Är bara lite osäker på vart den ska få stå… 
Kanske lite konstigt med spegeln, då det blir dubbla ansikte. Ska fundera några dagar på vart jag vill ha den.. 
Ser ni så fint min "bok" gömmer läppstift, hörlurar med mera… 
(null)
Tidigare var det rörigt på min hallmöbel! 

Så ja, Mio har blivit en favoritaffär, då jag har hittat mycket fina saker där. De har fina saker, ja gällande prydnadssaker. Inte speciellt dyra heller. Inte förglömma min älskade soffa.. 🥰🥰
Har ni haft en bra lördag? 
Själv sov jag lite för länge, men jag har haft en instruktörsträff på Malkars och sedan tränade jag. Gick dit och hem, vilket jag inte har gjort sedan april 2020! 🙈🙈 
Har ju lite svårt att gå snabba promenader, då min balans är som den är.. (Barres syndrom)! Men ska absolut inte klaga.. 🙏🏻
Sedan tvättade jag lite underkläder som nu hänger i vardagsrummet på tork! Har blivit bekväm med att jag har en torkställning… 
Givetvis jobbade jag lite extra idag! Sån är jag! 
Får jag möjligheten att jobba övertid på helgen så gör jag! Har skrivit för barnakuten idag! Det är rätt roligt! Fyra timmar blev det idag, och ska försöka få ihop några timmar imorgon också… 

Nu väntar jag in slutliga resultatet på Eurovision… 😬😬😬😬

Fasen, vi vann inte men man får ändå vara nöjd med en topplacering! 🤩

Grattis Ukraina till vinsten, och nu är frågan om vi får ha Eurovision nästa år! 🥳
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: