Film- mellanmålstips och om ni får tid över för guld!

Det har varit väldigt stiltje för mig gällande bio de senaste månaderna, och anledningen har väl varit att det inte har passat min planering!  
Men nu så, nu finns en bioplanering framåt.. 
(null)
Gick på bio i tisdags lite spontant och den här filmen ingår ju i Biopasset, och det är ett kanontips som julklapp! 
Biopasset kostar, hmm, 149:-, osäker på om det har höjts nu. Du får gå på utvalda filmer för halva priset under ett år! 
Jag har nu mitt andra Biopasset (lyckades ju vinna årets) och jag är väldigt nöjd med det. 
(null)
Tillbaka till filmen… den här klänningen blev min favorit under filmens gång! Den hade jag velat ha..
Filmen var verkligen en go feelgood film, där man satt med ett leende i stort sett hela tiden! 
Trots att jag såg den i tisdags så skulle jag kunna se den nu i helgen, för den gav mig så mycket myskänsla! 🤩🥰
Filmen handlar om änkan Mrs Harris som bestämmer sig för att skaffa sig en Dior-klänning! Och den ska ju införskaffas i Paris och Mrs Harris bor i England! 
Det blir en charmig och lite motsträvig tripp i Paris, men jag älskade den! Påminner om Emily in Paris, om ni har sett den serien? Faktiskt så är kocken från Emily in Paris med i den här filmen! 😍
Mycket bra filmtips!! 
(null)
Den här grekiska yoghurten fick jag via Smakboxen, och nu häromkvällen så smakade jag den..
(null)
Ni ser hur go och lockande den ser ut när jag öppnade locket och rörde runt.. 
(null)
Jag hade ju köpt på mig färska hallon (igen!) och jag begriper inte varför jag gör det men det händer ibland.. Gillar egentligen inte hallon! 
Detta blev ett perfekt mellanmål innan jag åkte i väg till träningen häromkvällen! 
Jag köpte mig faktiskt en ny på vägen hem från träningen, och den kostade typ 12:-.. 
(null)
Sista recensionen som jag ska göra ikväll är min guldmask som jag införskaffade på Ullared! Jag älskar ansiktsmasker, och har massor hemma! 🫣
Den här hade jag en del förväntan på, för det var ju en GULDMASK! 
(null)
Det var lite svårt att få masken att hålla sig på plats! Den var lite tjockare än de flesta masker men den var skön! Men den gled neråt på ansiktet, så jag var tvungen att ligga bakåtlutat i soffan.. 
(null)
Ärligt talat, så var masken lite jobbig, då den gled neråt, så länge jag satt uppåt, men den funkade när jag låg vågrätt! 
Jag hade faktiskt en fin glänsande hy dagen efter och nog några dagar till, så visst hade guldmasken effekt! Har ju en till, och den ska jag njuta av vågrätt! 

Nu ska jag sova… 

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: