SVT play är lite för…

Ikväll har jag sträckkollat sista säsongen av The Split på Svt play! Jag älskar den serien och gud vad jag grät de sista avsnitten! 😭😭 Men jag är ju fruktansvärt lättrörd och gråtmild! 
(null)
Jag älskar Nicola Walker! Hon spelar så bra, och jag har gillat alla de serier som hon har varit med i, som jag har sett alltså! 
Nackdelen med Svt play är att man har ingen aning om hur länge serierna ligger kvar för påtitt av oss som gillar att kolla i efterhand! Jag kollade på en bra serie sommaren 2020, då jag var sjuk, och helt plötsligt så hade serien försvunnit, och jag var mitt i säsongen!!
Jag skulle kolla på vårens Carina Bergfeldt för ett tag sedan, men den säsongen är helt borta!! 
Så mitt tips gällande SVT play är att kolla så snart du kan!! 
(null)
Tog en fika idag på Espresso house med en go vän, och jag drack en chia latte (min favorit) och en go bulle med saffran i! 
Sedan blev det en sväng till Nybro med en matkasse till en sjuk son! Fick en kommentar igår, varför jag inte tog ledigt från jobbet och körde till Nybro på grund av min sjuka 32-årige son som dessutom bor hos sin pappa! Hmm… 
Jag gjorde nog min mammaplikt idag… 🤔
(null)
Igår kväll så råstekte jag potatis, lite grillhaloumi och några skrumpna små tomater! Inte förglömma fiskköttbullarna som jag slängde ner i stekpannan! Det är ju så gott med råstekta potatis men det tar tid! 
(null)
Här kommer ett tips, som jag aldrig hade köpt själv, om jag inte hade fått den via Smakboxen!
MayoMix! 
Jag använder den ibland på pasta när ketchupen är slut! Helt underbar på pasta! Ännu bättre på stekta potatis! Eller på äggröra! 
Bra tips helt enkelt!!! 
(null)
Igår var det Idolfinal och det var helt klart rätt vinnare! Nike är fulländad artist! Albin är lite osäker ännu men han är en mycket bra sångare! 
Idag blev det lite extrajobb för mig! Inte så många timmar som jag önskade men det är ju mitt val… 
(null)
Var superhungrig när jag kom hem från jobbet! Antingen snabbnudlar eller en pizza vars deg har legat i min kyl ett tag! Men degen bestod av morötter och linser och jag brukar reagera på linser, men finns det något som hindra mig att smaka?? (null)
Rensade lite i kylen… 
(null)
Det blev ätbart, men jag föredrar köpt beställd pizza!
Och jag kände av i mina läppar att det var linsmjöl i degen! Men klarade mig från Betapred! 
(null)
Jag avslutar en sen kväll med en ansiktsmask! Ni känner väl mig nu, att jag älskar ansiktsmasker! Denna är lätt att torka av innan jag kryper till kojs..

Natti…

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: