YinYoga och tron på människan!

Om ni minns, så nämnde jag att jag skadade mitt ben på något sätt, när jag bowlade i lördags! Och ja, det har varit tungt att gå och haltar hela tiden, för det är det jag har gjort! Ja, jag vet att det inte är ett I-landsproblem! 
😢🥺
Alltså ingen träning i måndags som jag brukar, som run challenger där jag joggar OM kroppen är i det tillståndet och är den i sämre skick så går jag powerwalks! Vilket oftast sker! 
All träning är bättre än ingen! 
Så jag vilade både måndags- och tisdagskväll men pysslade lite hemma! 
(null)
Dålig bild skärmdumpad från instastory! 
Jag köpte ja, rätt länge sedan, såna där klisterlappar som man alltid hade i köket på kaklet förr!! Allt som är jobbigt eller tekniskt som jag köper få ligga rätt länge innan jag tar tag i det! Sån är jag! 🤷🏼‍♀️
Men för guds skull, vad krångligt det var! Det gick ju inte särskilt snabbt för jag blev aldrig nöjd! Massor av små luftbubblor! Jag kämpade på för jag ville ha det rätt! 
Men såg idag att de har försvunnit! Problemet är nu att jag har några kvar att sätta upp! 😤
Kan inte någon komma hit och göra det åt mig innan söndag kväll?? 
Jag har inte tålamod! 
Men visst är det läckert med ett öga? 
(null)
Jippi! Vann ett nytt Biopass! Där sparade jag 149:- som ett Biopass kostar! Tycker det är ett bra initiativ för att få folk att gå på bio! Jag har sett många filmer för halva priset sedan i höstas!
(null)
Eller har ni det här erbjudandet om ni är ICA Stammis, vilket alla är väl? 
Men om jag minns rätt så måste man gå in via http://www.ica.se för att boka biljetter! 
Själv funderar jag på att gå på bio på tisdag kväll.. 
(null)
Häromkvällen fastnade jag vid mitt projekt! 🤗🤗
Är så motiverad men hinner inte med allt jag vill göra! Ja, jag vet, det handlar om karaktär och disciplin!! 🫣🫣
Det blev rätt sent i säng den kvällen… 
(null)
I onsdags så var jag på YinYogan trots att jag fortfarande hade ont och haltade! Vet ju inte riktigt vad jag har gjort, men antar någon sträckning/vridning någonstans i mitt vänsterben när jag bowlade! 
Men vilken nytta det gjorde för mig, alltså YinYogan! Dagen efter så kände jag bara av det lite, och kunde gå på jobbet utan att halta! 
I love YinYoga! 😍😍
Gick även på YinYoga på torsdagen, men då kändes det i benet och det tror jag berodde på att den manlige ledaren (som jag har svårt för), körde mycket rörelser som krävde mycket av mina knän! 
Så som skosnöret!! 😳
(null)
Det är ett helsicke att få mina ben så, och om/när jag får till det, så kan jag knappt räta ut benen! 😤😫
Men den där klossen har jag aldrig använt så! Brukar använda ja, vad heter den där tygklumpen nu? 🤔
(null)
Hade mitt fredagsmys i en tvätthall på Preem!
Tänkte att det är väl perfekt utan väntetid, som det lär vara en lördag! Hade kuponger på gratis fika och rabatt på tvätten! 👍🏻
(null)
Något som gav mig ett leende när jag kom hem igen, var att mannen i källaren hade satt min cykel i cykelstället! 🙏🏻
Jag vill gärna låsa fast cykeln i cykelstället, och när jag kom hem, så var "min" plats upptagen av mannen i källaren! Så jag ställde den bara bredvid, och tänkte att jag flyttar den senare! Men se där, mannen i källaren tänkte som en kvinna! 😆🤩
Synd att han är pensionär! 😝

En sak till… årets Idol är tuff! Många bra, och jag gråter lika mycket som idolerna gör när deras vänner åker ut! Det är en del av spelet, vilket alla vet, men jag förstår att man får en enorm vänskap där inne trots rivaliteten! 
Mina favoriter är i alla fall Ida, hennes härliga spontana sätt, sedan sjunger hon ju bra givetvis! Sebastian var ju som Barbados-Magnus ikväll och Nike som är en rocktjej! 

Ja, det var några dagar i mitt liv.. 😝 Nu kämpar jag mot ett krånglande internet!! Jag vill gärna se ett avsnitt klart av Tunna blå linjen innan jag lägger mig! Men börjar tro att det är en "gammal" tv som är orsaken! Är 10 år gammalt? 

OMG! Om tio är gammalt! Vad är då jag???




Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: