Lite goa mattips...

När jag får min Smakbox så får jag då och då lite nya tips om ätbara produkter, och eftersom jag har full prenumeration på allt, så får jag både kylda och frysta varor samt skafferivaror! Det är alltid spännande att öppna dessa påsar! 
Jag trodde aldrig att jag skulle få skivade köttbullar i min Smakbox! 😆
Men gud så gott med rödbetssallad på! Så enkelt att äta en macka med dessa ingredienser! Ni vet väl hur det är när man köper en köttbullemacka med rödbetssallad på, och köttbullarna rullar av mackan och rödbetssalladen kladdar ner både dina fingrar och din tröja typ! 😂
Så pluspoäng på denna nya produkt! 
(null)
Leverans av Smakboxen för någon vecka sedan… Philadelphiaosten fick jag ge bort direkt för det var mandel i den! 😢
(null)
Trevliga saker in i frysen! 🤩
(null)
Nu måste jag äta tortilla någon helg! Det var mycket gott i den aktuella lådan! 
Jag åt den här färdiglagade bowlen häromdagen, och gud så god den var! 
Som sagt mycket god, men inget för mig då den innehöll kikärtor!! Jag tänker ju inte alltid på vad maträtterna innehåller, och jag är "bara" allergisk mot hasselnötter! Hmmm.... det är ju inte så enkelt! 😫
Men ett bra mattips! Den här rätten var supergod! 
  
Och nu börjar mina ögonlock falla ihop! Vi får se hur pigg jag är imorgon då..... 🤣Ska "bara" kolla färdigt på en film..... Netflix går ju ut alldeles för sent med sina "sista minuten tips"! Så nu har jag några filmer som jag vill se innan 1 maj! 😳
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: