Vad som än händer - Netflix

Jag älskar serien! 😍
Att jag började kolla på den här serien beror på Katherine Heigl som spelar den ena huvudrollen som Tully Hart, och henne fick jag upp ögonen för när hon spelade i Grey’s anatomy (min favoritserie, men syster älskar den ännu mer, då hon är inne på andra omgången av alla 19 säsongerna)! 😳
Min syster halkade in på ett litet sidospår! 😁
(null)
Katherine Heigl har även spelat i filmerna The Ugly Truth (love it), På smällen (underbar), 27 dresses med flera. 
Sarah Chalke spelar andra huvudrollen som Kate, som har varit med i Scrubs, Mother’s day, How I Met Your Mother och den underbart härliga serien Cougar Town (älskar den! 🥂 Den serien handlar mycket om vin!) 😂 Den serien finns i sex säsonger på Disney+, och jag måste se den snart igen! 😍 Även Grey’s anatomy finns på Disney+ med alla 19 säsongerna, om ni nu har råkat missa den serien! 🤔
(null)
Den här serien finns på Netflix och i två säsonger! Baseras på två böcker av Kristin Hannah och handlar om en vänskap som börjar i unga år och upp i vuxen ålder med allt som hänger med i livet! 
Serien utspelar sig i tre livslinjer, tonåringar, in i vuxenlivet med killar och sex och sedan det riktiga jobbiga vuxenlivet! Det blandas mellan dessa tre generationer och man missar inte det i serien! Mycket lätt att hänga med i! 
(null)
Tully Hart är den spontana tjejen som gör och säger vad hon vill och har ett starkt mål med vad hon vill bli i vuxen ålder! Uppväxt med en alkoholiserad mamma men får fortsätta växa upp hos sin mormor och ständigt på jakt efter sin pappa som hon inte vet något om! 😢
Kate Mularkey, grannflickan till Tully, som är lite försiktig av sig som bor med båda sina föräldrar och en bror som döljer att han är homosexuell, men ger sin oskuld till… 🤭
(null)
Nu när jag har googlat och läser att de sista avsnitten sänds nu på torsdag, så blir jag lite låg! Vill ju se mer av dessa vänskap! 😤 

Men man får vara glad för det lilla! 🙏🏻
Jag rekommenderar verkligen den här serien om ni gillar serier som är både lättsamma, känslosamma och lite romantik! Jag lovar att det finns absolut inte någon våld eller skräck i serien! 😉

Rekommenderas!! 🤩🤩









Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: