Ett fynd - Lovables Love Letter

För någon vecka sedan så fick jag hem ett härligt paket från Lyko, vilket var ett riktigt fynd (enligt mig i alla fall) 😉
Det kostar enbart 549:- och alla produkterna tillsammans är värda 2 395:-!!
Visst är det ett fynd? 
Det är ett hemligt paket, då man inte vet vad det är för produkter i den fina förpackningen. Så det var som julafton när jag öppnade den och det luktade mycket gott! 😊
Nu vet jag inte om det är samma produkter i varje beställning (troligen är det samma), så om någon köper en sån här nu efter mitt inlägg, så blir det ingen överraskning, men så är det ibland... 😆
En oljeansiktsmask i två steg som kombinerar ultra-närande superfröoljor med en kaktusindränkt ansiktsmask, så att huden blir fantastiskt mjuk och smidig samt ger återfuktning och en frisk lyster.
Visst låter det bra? Vilken dundermask! 😉Denna kostar 170:-, en aningens för dyr ansiktsmask för mig, men nu fick jag den ändå i min hand. 
Denna ansiktspalett är skapad för att ge din hud en fantastisk, strålande glöd. Den noggrant utvalda kombination av nyanser skapar en solkysst solbränna, ger huden djup, blushy cheeks och framhäver dina bästa drag!
Den här paletten gillar jag skarpt! Blir ju spännande om mina bästa drag kommer fram.😂 Jag gillar verkligen färgerna och den guldfärgade asken. Kostar 239:- för tillfället. 
Produkten som räddar dig från flygiga hårstrån och hjälper dig att hålla dina bryn på plats. Med sin smarta applikationsborste är den enkel och applicera, hjälper dig att få kontroll på ditt hår under hela dagen och fungerar även utmärkt att använda på ögonbrynen. Den har unik sammansättning av kokosolja, sheasmör och aminosyror som tillsammans ger näring, glans och fukt – utan att tynga ner eller ge en klibbig och stel känsla. Snabbtorkande och helt transparent.
Fräsch och fruktig doft med inslag av vattenmelon.
Typ en mascara som man använder för att få bort frissiga små hårstrån, till exempel när man har håret uppsatt i en svans. Vi får väl se om jag har någon nytta av den. Just nu kostar den 195:-. 
Dewy Set Setting Spray blandar samman produkterna i din makeup. Den lämnar hudtonen med en strålande (aldrig oljig) finish samtidigt som den håller din makeup på plats hela dagen. Dewy Set Setting Spray fixerar alltså inte bara din makeup utan lämnar dig också med en unik dewy finish som ger sminket och ansiktet en frisk och naturlig glow.
Man kan tro att man blir glittrig i ansiktet men det blev man inte. Setting spray använder jag dagligen. Kostar 195:- och den förpackningen som jag fick är en reseförpackning, vilket är bra att ha! 
En mjukgörande leave in som slätar ut och vårdar. Är utmärkt att föna in för volym och glans. Återfuktar håret på djupet och ger strålande lyster. Fukten bevaras i håret samt motverkar frissighet.
Den här hoppas jag verkligen på, att den funkar i mitt hår! Älskar leave in-produkter! Om de funkar förstås. 🙃Ibland blir mitt hår så jäkla frissigt så jag hoppas att jag gillar den. 229:-
En djupverkande inpackning som bygger upp, återfuktar och stärker hårets struktur. Innehåller Argan- och Macadamiaolja. Låt verka i 5 min och skölj. UV- och värmeskydd. Perfekt för färgat hår.
Den här inpackningen har jag köpt ett par gånger och jag är väldigt nöjd med denna, så den blev jag glad för att den fanns i förpackningen. 112:- Älskar arganolja!
Nail lacquer är den ursprungliga nagellackformeln som är känd för sin kvalitet. Det bästa valet om du gillar att uppdatera din manikyr varje vecka.
Har provat det här lacket, och det är rätt tunt och rinnigt. Just den här färgen var väldigt genomskinlig, så jag målade tre lager och sedan tog jag ett lager glitterlack som sista lager, och det har hållit väldigt bra. Kostar 184:-
Nutriplenish Daily Moisturizing Treatment har en formula som ger näring åt alla typer av hår, från medium till tjockt och för torrt till extremt torrt hår. Den här fuktgivande cremen kan användas som en primer på handdukstorkat hår före styling, eller på torrt hår för extra fukt som varar hela dagen. Nutriplenish Daily Moisturizing Treatment reder ut trassel omedelbart och förhindrar att håret går av, ger värmeskydd upp till 230° och skyddar mot att håret blir uttorkat från solen. Den återfuktar hårbotten samt förhindrar att håret blir frissigt och statiskt.
Reder ut trassel omedelbart!! 😍Älskar denna produkt om den håller vad den lovar! Trots att jag har balsam och inpackning då och då, så är mitt hår så trassligt efter hårtvätt! Är väldigt nyfiken på denna. Kanske värd 120:-?
Velvet Touch Lipliner är mycket pigmenterad, enkel att applicera och även vattenfast. Använd den som lipliner eller ensam som läppstift. Innehåller vitamin E och jojobaolja.
Jag använder mycket sällan lipliner, men denna kan tydligen användas som läppstift också, och då kommer den att bli använd! 129:-
Unik formula ger ett långvarigt resultat med mjukgörande och återfuktande egenskaper.
När jag läste vad färgen heter på detta läppstift så tänkte jag att det var perfekt färg för mig, Peachy! Men läppstiftet är ju rött!!! 😏Men jag får väl lära mig att använda rött! 155:-
Stimulerande gel för kvinnor – en boost för lusten. Oh yes är en vattenbaserad gel som förhöjer njutningen och känsligheten hos kvinnan. Innehåller l’;arginin, ornitin och brasiliansk ginseng (ökar blodcirkulationen).
Den här kan kanske vara bra att ha.... 😝 Kostar 149:- vilket är ett billigt nöje! 
En skonsamt rengörande duschgel berikad med vårdande och mjukgörande ingredienser som gröna Alger, Glycerin, och Argan Oil som vårdar och lämnar huden mjuk, len och vitaliserad med en fräsch doft. 
Den här ser jag fram emot att prova. Även här Arganolja, älskar det! 😍139:- ordinarie pris. 
Flexibelt, volymgivande texturespray för alla hårtyper. Ger både volym, textur, flexibelitet och stadga. Texture spray har en underbar doft med en topnot av jasmin och teblad samt en basnot med cyklamen, vanilj, ros, sandal, mysk och bärnsten. 
Så bra att jag fick en hårspray.😉Kan vara bra att ha! 219:-
 
Jag ser nu när jag kollar genom Lykos hemsida, att man ser vilka produkter som är med i förpackningen, vilket man inte gjorde när jag gjorde beställningen. Så bra! Då förstörde jag ingens överraskning! 😆
 
Vad säger ni? Var det ett bra fynd? Jag tycker verkligen det, för nästintill alla produkterna är helt användningsbara produkter för nästan alla, även om ni inte är lika sminknördiga som jag är! 😆 Sedan är det kanske produkter som jag inte hade köpt självmant på grund av pris eller andra anledningar. 
 
Några kanske tycker att det var ett onödigt köp, men vi har alla våra laster, eller hur? 😉
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: