Ser fram emot helgens slut… 🤓

Som jag nämnde i förra inlägget så gjorde jag ett kap på Mio, dels med nackkuddarna för halva priset och fönsterlampan…. 
(null)

(null)
Har grunnat länge på ny lampa men inte hittat rätt, inte förrän nu. Var väldigt trött på min gamla lampa! 
(null)
Dessa glödlampor kan man tydligen tröttna på, och jag har även en liknande i hallen som jag måste hitta en ersättare till. Bara ge det tid… 
(null)
Skaffade nya terminalglas nyligen, och det är även dags för nya ordinarie glasögon och det är inte lätt att välja! 😤😤
Dessa fyra har jag hemma nu, och jag har nog valt ut två hittills, sedan blir det byte på måndag! Det är SÅ SVÅRT att bestämma och sedan ser jag ju inte så bra utan styrkan (som de flesta med dålig syn), så det är svårt att se hur jag ser ut i dessa! 
(null)
Därför jag körde över till syrran ikväll för deras åsikter, vilket var bra, för dels fick jag mat och dels för att deras åsikter klargjorde en del för mig…. 🙏🏻
(null)
Hur förvarar man rotsaker bäst i en lägenhet?
Köpte dessa i söndags och de har legat på mitt köksbord i sina pappåsar, öppnade men igår torsdag så kände jag att de började mjukna och skrumpna ihop! 🤨
(null)
Jag provade ny marinad, och ja, den var en aning utgången! 🫣 Men så enkelt, och den behövde inte ligga i timmar för marineras, utan direkt på rotsakerna/grönsakerna och blanda runt. 
(null)
Jag hade varken salt eller några kryddor på! Mycket smidigt! 
(null)
Ha-ha, ser ut som tråkiga brödbitar typ, men mycket goda! Ja, lite is med på köpet! Så är det med en dålig frys med mycket mat i… 🤨
(null)
Gillar rätt mycket vegetariskt i "köttväg" och dessa rekommenderar jag! 
(null)
Ingen snygg bild, men proteinet ser precis ut som några baguettebitar.. 😂😂
(null)
Har en fulltecknad helg framför mig, så snart blir det sängen! Helgen kommer avslutas med två filmer, den första går jag själv på och den andra med en kompis! 
Tips! 
På söndag är det halva priset på ALLA filmer! Så passa på vet ja… 😉

God natt! 🥱😴




Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: