Mina sju ex - nej, det är inte mina :)

Ikväll så läste jag ut nästa bok, som heter Mina sju ex, skriven av Lucy Vine. En härlig bok (läser jag bara härliga böcker nu för tiden?) 😅
Handlar om Esther som är en singel i sina bästa år, men som läser en artikel om att det finns sju olika relationstyper: Den första kärleken, Misstaget på jobbet, Den tillfällige, Knullkompisen, Den missade chansen, Svinet och Den seriöse. Enligt artikeln ska den rätte finnas någonstans bland exen, och Esther inser att alla hennes ex passar in i den här beskrivningen, så hon tänker att utforska den här artikeln, och börjar med att leta upp sitt första ex. 
(null)
Det blir en otrolig resa för Esther, och hennes bästa vänner/rumskompisar Louise och Bibi blir lite lätt indragna i det hela. Det är inte alltid lätt att återknyta kontakten med sina ex, vilket Esther får märka av. Under resans gång så lär hon sig hela tiden nya saker om sig själv och andra. 
(null) 
Den här boken jämförs med Bridgets Jones dagbok och Halva Malmö består av killar som dumpat migDet är en härlig mysig bok, och det gav mig en funderare på om Den rätte finns bland alla mina ex?? 😂
 
EN UNDERBAR BOK OM SINGELLIVET OCH JAKTEN PÅ DEN RÄTTE! 

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: