"Sonjas hemlighet" av Åsa Hellberg

Påskdagen och jag hade/har massor att göra, men jag la ju handen på boken "Sonjas hemlighet".....  :)
Började läsa den nu i veckan, sedan har det varit några dagar som jag inte har hunnit med den eller orkat helt enkelt... men nu en ledig söndag så givetvis så blev det lite läsning.....
 
Jag har ju läst "Sonjas sista vilja" innan, och den var ju så otroligt bra så man inte kunde släppa den. Och andra boken var ju ännu mer spännande.....eller spännande kanske är fel ord, fängslande är mer det rätta ordet.... Jag har gråtit av glädje, av ledsamhet, jag har dragit på munnen i form av ett leende i min ensamhet, och även skrattat högt i min ensamhet och jag skulle kunna läsa om den igen innan årets slut.
Alltså, detta är en enormt härlig bok och föregående bok också.... Jag rekommenderar dem starkt till alla bokslukande människor. Slutet på denna bok var ett slut som jag absolut inte kunde ana mig till....
Jag läste idag någonstans, om att Åsa Hellberg var en ny författare, ja, jag har inte hört talas om henne innan, men hon är en helt klart strålande författare. Jag kommer ju fortsätta att läsa hennes feel-good-böcker, de gör en helt enkelt kanonglad.....
 
Jag har nu läst att hon har gjort en bok innan dessa två underbara böcker, så den boken måste jag ju bara läsa helt enkelt..
 
 
Så mina kära bokvänner, dessa böcker rekommenderar jag helstarkt, om ni gillar feel-good-böcker....
Som jag skrev innan, jag skulle kunna läsa om dem innan årets slut...Helt underbara!
 
1 Åsa Hellberg skriven

Tusen, tusen tack, vad glad jag blir!

Varma hälsningar,
Åsa

Svar: Varsågod, tycker att det är trevligt att ge respons. Jag har lagt din första bok "Casanovas kvinna" på reservation på biblan nu...
Gitte Svensson

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: