"Sonjas sista vilja" av Åsa Hellberg

I fredagskväll läste jag ut den här boken och jag älskade den. En lättläst bok, otroligt charmig och romantisk bok ...... Den var otroligt svår att släppa och den har en efterföljande bok som jag snart ska läsa...
 
Det var första gången som jag läste en bok av Åsa Hellberg, och jag gillade hennes skrivande.... Jag tycker inte, att jag behöver skriva mer om boken, det räcker med att läsa baksidan på boken.... Jag rekommenderar den verkligen!
1 Åsa Hellberg skriven

Vad roligt att du tyckte om den. Tusen tack!
Varma vårhälsningar,
Åsa

Svar: Ja, jag älskade den och jag rekommenderar den hela tiden. Har nu börjat på "Sonjas hemlighet" och den verkar vara lika bra...Ser fram emot dina andra böcker.
Gitte Svensson

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: