"En liten värld" Åsa Hellberg

Nu har jag åter igen läst en bok av Åsa Hellberg, och denna är hennes senaste och den går i samma feel-good-känsla som de andra två ("Sonjas sista vilja" och "Sonjas hemlighet").
Handlar om en 70-årig änka, Elsa, som inte vill sitta ensam hemma och hon följer i smyg efter slumpvis utvalda personer på Arlanda och hon har ingen aning alls var hon hamnar...
Jag tycker, att det verkar en härlig inställning, man tar det som det kommer,
förutsatt att man har råd förstås :)
Slumpen eller ödet gör så att Elsa sammanförs med Isabella, en 50-årig före detta filmstjärna som funderar på vad hon ska göra av sitt liv och med  Carina, som bor i England och nyligen blivit lämnad av sin man.
Alla de här tre kvinnorna får en inverkan på varandras liv, de försöker hitta nya vägar och nya, eller rättare sagt, gamla kontakter knyts...
Givetvis så handlar det om sex, kärlek, känslor och män och även spänning.
Jag älskade denna bok, en mycket lättläst feel-good-bok och jag ser fram emot nästa bok av Åsa Hellberg. Det är samma stuk på denna bok som i föregående böcker, om att hemligheter kommer fram på helt oförutsedda sätt....
När jag läser boken, så önskar jag nästan att man vore med i detta livet.... :)
Rekommenderar verkligen denna bok om ni gillar feel-good!
1 Åsa Hellberg skriven

Vad roligt att du tyckte om min nya bok!
Varma sommarhälsningar,
Åsa Helllberg

Svar: Ja, jag älskade den. Ser fram emot din nästa.... Trevlig sommar till dig och dina nära också...
Gitte Svensson

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: