Vem tog mina vinflaskor???

Brukar alltid vara nöjd med Budbee, men sista gången så var jag absolut inte nöjd!
Jag hade fått leveransdag tisdagen 7 mars, och jag satt hemma i min soffa och väntade på leveransen. Det var leverans från Vinoteket, och då måste man ju givetvis vara hemma, för hur skulle det bli om mitt vin ställdes utanför min dörr och jag är på gymmet i några timmar innan jag kommer hem?? 
Det enda kravet är att man måste vara hemma. Det är inte alltid som de ringer mig innan. Det beror på vilket företag leveransen kommer från. Från WineCompany så ringer chauffören 20 - 30 minuter innan för att kolla så att jag är hemma. Men det är Nybro Transport som kör ut dessa leveranser. Det är väldigt bra, för det har hänt att de har ringt mig när jag fortfarande är på jobbet, och då hinner jag hem! 😅 Jag brukar vara deras sista anhalt, för ordinarie chauffören bor i Kalmar. 🤣
Tillbaka till Budbee.....
Alltså, ni ser ju! Jag svarade direkt när han ringde, och jag hörde bilens ljud inifrån kupén men det var ingen som svarade när jag ropade HALLÅ!! 
Sedan kom nästa meddelande, 1 MINUT efter!! 
Tror ni att jag blev förbannad???
Märks det i mitt meddelande att jag är irriterad?? 😡
Ha-ha, ännu mer arg och irriterad blev jag! 😂
De ska ringa TVÅ GÅNGER om de har problem med att leverera ett paket! Här var det inga problem alls! Jag satt hemma och väntade på att det skulle ringa på min dörr, men inte det!!
Fick ett nytt leveransdatum, fredagkväll 10/3 och visst, jag är oftast hemma en fredagkväll. 
Mina varor blev felsorterade!!!!! Hallå!! Vad håller de på med?? 
Och helt plötsligt så fick jag det här meddelandet! 😔
Alltså vad håller de på med????? 😤
Nu börjar jag undra om chauffören har tagit mitt paket och druckit sig full på mina viner!!! 😮
Nu fick jag kontakt med själva företaget Vinoteket i tisdags, en vecka efter att jag skulle ha fått min leverans. Jag ringde företaget också häromdagen så jag skulle kunna få lite mer info om vad som hade hänt. Men jag fick aldrig veta om Mohamed hade tagit mitt paket och druckit sig full! 😎 Och det får man aldrig veta, troligen. 
Nu ska jag få mitt paket på tisdagkväll, så håll tummarna för mig! 😉(Jag har själv bytt från måndag till tisdag för det passar mig bättre träningsmässigt)
Men på tisdag så ska paketet levereras med Aimee, och det företaget har jag inte varit så förtjust i innan, men det kanske ändras nu! 🙃
 
Alltså så mycket som jag beställer med hemleverans och jag har aldrig haft några större problem med mina leveranser, men detta tog alla priser!! 
Jag hoppas verkligen att detta var en engångsföreteelse! Men jag är så tacksam för Vinotekets snabba återkoppling av detta elände! 
 
Håll tummarna för mig på tisdag kväll, så jag slipper bli irriterad igen! 
🙏🙏🙏
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: