Buzz buzz - bra med snabba mattips!

I samarbete med @findus_se
 
När jag kom hem sent i söndags kväll från Holland, ja då behövde jag inte tänka på matlådor, men på måndagen så behövde jag det, men orken och tiden räckte inte till. Förutom att jag återhämtade mig från resan, så gick jag Vårruset på kvällen, fast jag hade kunnat somna på eftermiddagen ståendes! 
 
Men så bra, att jag hade den här möjligheten att laga snabba matlådor med Findus Green Cuisine när jag var så trött och oengagerad!
Bra att ha i frysen! 
Bara att slänga ner i en stekpanna med gärna hög kant, vilket underlättar! 
Lite vatten i och sedan löses de frysta "köttbitarna" upp! Låt puttra! 
Så enkelt att fixa! 
Rätt så krämig pastarätt! 
Smakmässigt så är den mycket god, men jag har märkt tidigare när jag har lagat med vegansk färs att den drar åt sig vätska, och när jag värmer mina matlådor på jobbet, så är det såsiga borta. Men smaken finns ju kvar givetvis! 
 
Många rynkar på näsan när det gäller vegansk mat, men det finns så mycket gott att upptäcka! Jag är allätare i stort sett, och inte främmande att prova nya saker, och jag har upptäckt mycket gott inom det veganska området! Jag passar alltid på att köpa på mig när det finns extrapris på mina favoriter. 
 
Har ni inte provat, så köp hem en påse med Green cuisine. 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: