”Lögnaren” - gav mig kalla kårar

Lördag eftermiddag! Skulle till jobbet för lite extrajobb, men lite mat i magen först! Skulle jag läsa lite samtidigt som jag åt? Eller skulle jag kolla på något på play? Jag läser för då kommer jag iväg till jobbet! 
Hmmmm??
(null)
Förutom att boken är otroligt lättläst, så är den otroligt bra! Det är en psykologisk spänningsroman som har gett mig kalla kårar längs med ryggraden! 
Vem kan Fabian lita på?? 
(null)
Det som är det otäcka i den här boken är, att det kan hända i verkligheten om man blir föremål för fel person! Det finns så många stalkers med ett sjukt psyke, och jag var lite förvirrad när jag läste för jag började också misstänka både den ene och den andre! 
Den är så fängslande så man kan inte släppa den! Jag hade läst lite över halva boken när jag satte mig för att äta, och två timmar senare var den utläst! 
Det är så skrämmande att en människa kan helt leva i en annan värld och bara se vad hen vill se! 😱😱

Ett mycket bra boktips! 
Skriven av Monica Rehn! 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: