Kan inte begripa våldtäkter!

Sitter och läser gårdagens Barometern och ser en liten notis om att en 23-årig kille har våldtagit en 92-årig kvinna och förstår ingenting! Hur i hela denna förbaskade värld ska detta behöva ske? För det första ska inte våldtäkter behöva ske alls, sex är något fint och känslosamt och ska ge ett positivt minne, ja, förvisso, de som köper sex förstår jag, då är det en deal mellan kvinnan och mannen men när de ger sig på med våld, och framför allt detta! Hur tänker en 23-årig man framför allt? Att ge sig på en 92-årig kvinna som absolut inte kan försvara sig, och vad blir han attraherad av? Jo, det vet jag väl, våldet och motståndet, möjligheten att göra vad han vill, makten han har då men "varför ger man sig inte på en attraherad ung kvinna"? Vilket man givetvis inte ska göra, men ni kanske kan förstå hur jag menar? Hur kan man få en tanke att bara våldta äldre? Och barn? Det är ju vidrigt!
 
Nä, de borde skjutas i deras heligaste och sedan förblöda!!!
 
Ja, eller slå en rejäl jäkla knut på den så den inte kan få stånd mer i hela livet!
Nä, de ska få ett jäkla straff när de väl blir dömda, för i samma tidning så läser man att fyra våldtäktsmän går fria på grund av olika skäl (jag la inte energi på att läsa skälen, blir så uppretad bara). MEN jag vet också, att det tyvärr finns tjejer som "fejkar" våldtäkt för att hämnas eller vad de nu är ute efter och det är för jäkligt också! Vad tjänar de på detta? Hur mår deras samvete längre fram?
 
Usch, ja, nu har jag skrivit av mig min irritation lite. Men tyvärr så hjälper det ju inte, och jag kommer aldrig att förstå dessa män som gör detta! Värsta straffen för dem i alla fall (om de nu är skyldiga förstås)!
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: