Vinstpott denna lördagen! 👍👍👍

Ja, denna lördagen kan jag inte klaga pÄ. Sov lite lagom, kunde ligga och dra mig vilket jag Àlskar...Sedan jogging och andra bestÀmda övningar (se tidigare inlÀgg) och fÄtt lite annat gjort och Àven en cykelrunda i regnet....sedan var det ju det hÀr med vinst eller förlust! 
Ja, som sagt, kommer inte den ena sÄ fÄr ju den andre komma....och sÄ blev det! Med pizza och vin med sig genom dörren och sedan blev det en trevlig lördagskvÀll, en sÄn som jag vill ha lite dÄ och dÄ men inte alltid! SÄ om man bara Àr bestÀmd och vet vad man vill sÄ blir det sÀkert bra och om inte, ja man överlever alltid! Jag har i alla fall hittills gjort det och jag har levt över halva mitt liv nu!
 
Natti alla vÀnner!
 
 
 
Kommentera inlÀgget hÀr:
Namn:   Kommentar:
Kom ihÄg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: