En rask promenad blev det....

Igår blev det inget inlägg för mitt internet krånglade här hemma, och jag kände inte för att blogga på iphonen....och var lite sliten efter en lång dag. Men jag tog mig en rask promenad faktiskt och det var skönt, förstår inte varför det ska vara så svårt att komma tillbaka till det men skam den som ger sig....Jag har inte gett upp än!
Ljuvligt ute nu med alla blommor, både på mark och över....Tyvärr så när jag är ute i rask promenad så tar jag mig inte alltid tid att fota allt fint som man ser, det blir ju så många pauser hela tiden då :)
Jag ville ju ha något lättätet till kvällen framför tv:n och jag hade inte ätit något,
så jag tog mig en runda förbi närbutiken och där hittade jag detta....
Det är ju livsfarligt, att gå och plocka till sig både av salladsbuffén och av lösgodiset.
Men det blev mindre av lösgodiset än av salladen och det är ju bra... :)
Kvällen avslutades med en bra bok ......
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: