Underbara färger!

Idag när jag gick hem från jobbet så var jag helt enkelt tvungen att backa en bit på trottoaren, för jag gillade denna färgkombination på tulpanerna som fanns på en tomt på vägen till jobbet. Om ägarna hade tittat ut så hade de nog undrat vem som stod där och fånade sig med en telefon :)
Dagen har flytit på och jag tog det lugnt på morgonen som jag för det mesta brukar, jag vet ju att jag alltid sitter kvar någon timme extra ändå. Men mot slutet av dagen, så märkte jag när jag pratade med en kollega innan hemgång, att jag höll på att tappa rösten. Vet inte varför riktigt, men kan bero på min jobbiga hosta som jag aldrig tar tag i. Jag märkte i lördagskväll när jag hade ett party att rösten ville ge lite vika, och igår så pratade jag knappt, lite med mamma på kvällen i telefonen bara. Men jag har inte märkt av något tidigare idag, men förvisso så har jag inte pratat så mycket idag. Har faktiskt mest jobbat och varit rätt tyst :) he-he, ja jag kan faktiskt vara det ibland, tyst alltså!
Spännande imorgon och se om jag kan prata, ska ju sitta i luckan också hela dagen!
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: