Dagen efter! :( och en snabb måndag.....

Usch, varför gick jag inte och la mig direkt när jag kom hem? Då hade jag ju varit lite piggare.... varför stannade jag inte kvar i Nybro och hjälpte syster även på söndagen? Jo, för jag trodde, att det nästan var klart. Men det kom in ett litet lass till som jag i alla fall hjälpte till med att lassa ur på söndagskvällen!
Det var en seg söndag, jag hade ju massor att göra här hemma....... men det gick i slowmotion!
Frukosten blev faktiskt en go äggröra, gjord på riktigt färska ägg!
Så färska, fjäderboan hängde kvar...
Blev så god, så enkel men ändå så underbart god med lite hackad rödlök i...Så kaffe och äggröra till frukost! Tummen upp för det!
Pysslade lite här hemma men som sagt, i slowmotion, körde sedan till Ikea för de hade ett perfekt erbjudande som bara gällde till i söndags. Ska ha dessa på toaletten i min trådback för det är ju inte så smart att ha en trådback med att ställa massor av småflaskor, nagellack och smink i.... de ramlar ju liksom genom...
LIDAN Korg set om 4 IKEA Varje korg är unik, eftersom de är handgjorda.Fast jag fick inte välja, det blev beige, eller naturvit kanske det kallas, men det går ju bra vilket som....ska bli roligt att få lite mer ordning inne på toaletten...Och sedan givetvis när man är på Ikea, så MÅSTE man ju bara ha en korv med bröd och en cola för endast 10:- och för det fick jag ju en hjärtlig kommentar från en arbetskamrat på fejjan.....ha-ha, jag skrattade hjärtligt...Hans kommentar kom direkt från hjärtat...ha-ha, nu var jag ju lite vitsig till och med....I alla fall skulle jag få en lektion om mat och hjärtat! Ja du, jag väntar på den......
 
Nu är det måndagkväll, och dags att knyta sig. Upp tidigt imorgon igen, usch, tycker inte om den här veckan.... Idag hade vi lunchmöte som var si så där... Vi pratade om semesterplaneringen bland annat, men jag var den enda som inte sa något, för jag har inget att planera efter så jag tar väl när det passar och det som blir över :) ...Men vi pratade lite allvar också.... kanske inte så jobbigt för mig och en del andra, men för någon var det nog det. Ja, det är tråkigt när det inte fungerar alltid....
 
Nu är det i alla fall sängen som ropar på mig..... Kvällen gick fort, för jag var ju nere en sväng på stan och hemma vid halv sju...men imorgon så blir det hem direkt efter jobbet och sätta igång med allt som behöver göras...Den nya träningsstarten får jag skjuta upp till helgen, hoppas på underbart väder, så kanske man kan ut och springa lite i ett fint väder...
Men jag tänker på en vän, som är otroligt trött i natt och som inte får sova.... du får sova ordentligt imorgon hoppas jag....
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: