Rena sängkläder nu! Härligt!

Jaha, nu ropar en renbäddad säng på mig, och det är ju en av de bästa saker som finns att krypa ner i......Lakanen är väl lite "hårda" än, endast tvättade en gång, men jag tycker faktiskt att det kan vara skönt ibland....sedan när de blir för mycket tvättade så blir de så sladdriga...för tyvärr så har man ju inte råd att köpa dyra lakan. Jag skulle ju vilja ha de lakanen som Johanna Toftby brukar nämna i sin blogg, de är snygga, stilrena OCH dyra för en fattig medelsvensson!
Men i vilket fall som helst, så är det underbart att krypa ner i rena sängkläder, visst, hade ju varit mysigare att vara två, men man får ju bara gilla läget...
Ikväll har jag donat lite här hemma med att städa och plocka undan, herre gud, det har ju inte varit en människa här på flera veckor och troligen så kommer en vän hit på fredag, så städning helt klart nödvändigt! Ha-ha, det är inte klokt vad man breder ut sig när man är singel....Så det behövs, att det kommer någon då och då hit, så jag får ordning på hemmet :))
 
Vad gäller tv-tittandet ikväll, så var det ju Farmen först, sedan en av mina favoritserier på kanal 5 "Harts of Dixie".... och ikväll föll några tårar, för det handlade om att inte vara själv, att ha någon som finns till för en, som bryr sig....men den är rätt skön att titta på...Därefter slog jag över till tv 3 där Britt Ekland nu har en serie om hela sin familj, ja dessa kändisar.... men det var helt okey att gå runt här i lägenheten och småtittar på programmet, men hon är rätt häftig för att vara 71 år!!!  Smal och smärt och häftig! Sedan började ju ett annat nytt program "Renées rubriker" och det var bra. Bland annat blev Anja och Filippa intervjuad, och Hanna Graft med moder och sedan en intervju med ett par där kvinnan var, kom inte ihåg hur mycket äldre hon var, men hon hamnade i alla fall i fängelse eftersom hon hade haft sex med ett "barn"....och nu är de gifta och lever lyckliga...Det kan man kalla för sann kärlek...
 
Det sas även i programmet, att man skulle ha tolv "förhållande" innan man träffade på den rätte, ja, det där kan ju diskuteras....ha-ha, det tror jag absolut inte på, men visst, det beror på vad de menar med förhållande....Att man har haft sex bara, eller om man har haft ett "riktigt" förhållande och levt ihop.....ja, då har jag några "förhållande" kvar tills jag träffar den rätte!
 
Ja, dessa studier och forskningar.... man får nog leva sitt liv, så får man se vad som sker...
 
Men nu I ALLA FALL, så är det sängen som ropar, jag ska visserligen bara jobba halva dagen imorgon, och jag behöver inte vara på jobbet kvart över sju, men jag ska hjälpa syrran med att städa färdigt hennes gamla lägenhet, och sedan är hon Kalmarbo, nice....
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: