Livstid och lite besviken..... :(

Jaha, nu är det redan söndagkväll, och ny vecka framför oss...... Jag sitter här nu och tänker tillbaka på helgen som håller på att ta slut. Haft en rätt bra helg, en trevlig fredagskväll och en skön och lugn lördagsförmiddag med promenad i den härliga solen. Och att min yngste son kom in och hälsade på, det var mycket trevligt. Nu har jag haft besök båda helgerna av mina söner, och det känns bra. Skönt att ha en bra kontakt med dem.
 
Nu så slappar jag i soffan och tittar på söndagsfilmen, "Livstid" och snart så ropar kudden. Är lite trött eftersom man inte har sovit så mycket i natt (självförvållat som vanligt), så jag kommer att sova riktigt gott och imorgon tänker jag inte vara på jobbet förrän vid åttatiden....
 
Känner mig rätt nöjd också, för att jag har fått ännu ett party inbokat, och det blev efter jag hade lagt ut lite reklam på en köp/sälj-sida på fejjan....Kanonkul, gillar ju när det händer något!
 
Det enda som jag tyvärr inte är nöjd med i helgen, är att jag har sagt för mycket till en vän, det var helt onödigt men tyvärr så kan man ju inte radera de sagda orden, ja förvisso, så var de skrivna men de går ju inte heller att radera när man väl har tryckt på skicka-knappen! :(
Tyvärr så blir det lätt fel när man stör sig på något och man känner sig besviken. Jag får bara hoppas, att det ordnar upp sig.....
 
 
1 Systeryster skriven

Vem är det nu du sagt för mycket till??

Svar: Det vill jag väl inte skriva här :))
Gitte Svensson

3 Hej Svejsej skriven

Pratat mycket japp.
B
Född i 08 japp.
Voltat med 140 japp

Svar: ??????????
Gitte

2 Systeryster skriven

Tänkte ju att du kunde säga det till mig;)

Svar: Ja, det kunde jag väl ha gjort när du var förbi, men då hade jag bara min mat i huvudet.... :))
Gitte Svensson

Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: