Stressad? Jag? Nä, aldrig :)

Har ju alltid en massa att göra, och idag så visste jag hur min dag skulle vara, ja hur jag hade planerat den egentligen..... men det blir ju sällan som man har tänkt sig. Men vad gör det? Allt brukar ju lösa sig till sist i alla fall....men visst, detta hade ju inte varit fel just nu :)
Jag ska alltså ha allt packat och klart imorgon bitti, med växelkassa, fika och alla grejor som jag vill bli av med samtidigt som jag vill ha en lugn kväll framför tv:n i kväll, men som sagt, allt löser sig! För mig är huvudsaken, att jag har haft en bra dag vilket jag har haft. En trevlig promenad med frukost ute i solen med trevligt sällskap, och sedan att min yngste son kom in och hälsade på "gamla" mor och åt middag hos mig! Ha-ha, jag skrattar åt vår eftermiddag, jag är nog en bra mamma trots allt, men att mina söner inte har blivit "lite lustiga" med en sån här mamma, ja det är rätt konstigt :) jag älskar er, mina söner! Som jag har nämnt innan, viktigt med nära och kära och bra vänner så löser sig allt ändå! Ja, det var bara det som jag ville ha sagt, men jag skulle ändå vilja ha en dag emellan............
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: