Dagens citat!

Detta håller jag verkligen med om, för om man blir utbjuden på första dejten på restaurang och hämtad vid dörren och hemkörd också, då faller man troligen för mannen. Vadå troligen? Jag gjorde ju det :) Själv har jag fallit två gånger på sånt här fint dejtande. Första gången blev det en biltur till en stuga, vilket var för ett bra tag sedan och kanongod hemlagad mat. Kommer också ihåg att mannen öppnade dörren för mig när jag skulle kliva in i bilen. Ett extraplus om det tillkommer en fin bukett blommor, men kan vara svårt att ha med på restaurangen kanske? Man ska kanske inte kräva för mycket? :) Man kan inte komma ifrån att vi kvinnor gillar att bli utbjudna, i alla fall de flesta och här inkluderar jag :) men jag skämmer bort mannen på annat sätt, med lite omtänksamhet i vardagen på olika sätt.
 
Ja, man får väl drömma fortsättningsvis, och det är väl kanske det bästa att göra. Då håller man känslorna i schack och man riskerar inte att bli sviken, lurad, bedragen, lämnad med mera....
Ha-ha, ja, detta ska kanske männen ta till sig :) för det ligger säkert något i det!
Min kvällsmat idag nu innan jag tar min powerwalk, och kanske ett nykokt ägg i handen när jag ger mig ut i mörkret. Skulle kunna äta upp hela den här biten ikväll, men ska försöka hejda mig. Det får bli lite te sedan i soffan.
 
Nu blir det dagens motion (Aktiv30/30), vi hörs!
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: