En oväntad överraskning!

Att vi åkte hit på en härlig tjejhelg och inga måsten, ja, det var väl bara en idé som vi fick en kväll framför melodifestivalen när jag frågade om någon ville följa med till Grekland! Men!!! Att jag skulle få en sån här härlig helg trodde jag inte!
Det knackade på vår dörr och jag tänkte, vad fanken har inte Anna nyckeln med sig! När jag öppnar dörren så får jag denna överraskning. Jag grät faktiskt av glädje och överraskning. Jag hade inte väntat mig en sång i korridoren på Ronneby Brunn den här helgen! Jag älskar mina vänner!
 
 
 
 
 
 
Vad härligt brun jag var förra sommaren :) 
 
 Hederligt?
 Ha-ha, ja jag vet absolut vad jag inte ska göra men gör det ändå! :)
 Nja, inte så lätt. Båda lika jobbiga....
Ja, jag var svettig!!!!! Hmmm, Mia, det kommer igen, puss!
Puss kära vänner!
Nu en tur in i ångbastun! Det känns som om man sitter i en kokong därinne av vad man ser...
Vi har blivit fler, Ida har tillkommit i spat!
 
 
 Här inne hade vi aldrig kunnat sitta, eftersom vi aldrig håller tyst! :)
 Man fick visst inte ha med sig alkohol i spat, men vem fanken bryr sig? Inte jag i alla fall....
 
Nu måste jag in i duschen, om en halvtimme så ska vi vara i restaurangen och ha vår tre rätters och showen framför oss. Men som ni vet, så är jag tidsoptimist! :)
 
Även om vi har legat mycket på våra hotellrum idag, så har dagen varit perfekt! Nu har vi en show framför oss ikväll och mycket trevligt med mina vänner!
 
Kramis!!!
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: