Wallmans salonger i Ronneby!

Alltså vilken helg jag har haft! Vilka underbara tjejer som jag har som vänner! Ska aldrig känna mig ensam längre, för även om jag sitter hemma och känner mig ensam, så vet jag att jag alltid har mina vänner nära! Efter den härliga överraskningen som kom i korridoren utanför vårt rum, så blev det tre rätters på kvällen och show med Wallmans salonger.
Två tuffa brudar redo för en showkväll! Ja, rummet är stökigt och jag är mullig men så var helgen helt ärligt!
En helgo tjej! Tur att du följde med, puss!
Förrätten på vår tre rätters meny.
Pussgurkorna!
En kanonhärlig show med goa låtar. Här fick en farmor sig ett besök i sitt knä av "Magnus Uggla"
Oxfilé till huvudrätt!
Åh, goa fina tjejer. Är så tacksam för den här helgen. Den blev över förväntan!
Efterrätten!
En snygg yngling som sjöng bra, men han använder solglasögon inomhus! Minuspoäng enligt mina vänner! :)
 
 
 
Har vi kul eller? Ja, det är nog ingen tvivel om det.
 
 
 
Efter showen så fick det bli en liten pubrunda. Jag beställde drinkarna och mina vänner fick så fint betala :)
Piggelin!
San Fransisco!
Ja, givetvis så tömdes alla glas och vi hade haft en härligt rolig kväll.
Räkningen kom dagen efter :)
Eftersom jag är som jag är, så till sist så somnade personen under täcket bredvid mig och jag låg kvar i min del av sängen och kände mig uttråkad, så jag tog mig en tur ner till receptionen och köpte en chipspåse för 35:- och sedan låg jag där under natten och tuggade försiktigt så inte Anna märkte av att jag åt. Men hon sov djupt!
Vi lämnade vårt rum så här, förutom alla badlakan utspridda över hela rummet och sängen ej bäddad (givetvis). Det är ju en härlig känsla att bo på hotell, att bara kunna gå ur badlakanet och låta det ligga på golvet. Ej behöva bädda sin säng. Men betalar man för det, så är det väl inte mer rätt? Jag fick lämna över bilnyckeln till Celia på söndagen, hmm, förstår inte detta? Väl hemma, när vi hade skilts åt alla, så var jag rätt trött! Men min planering var att storhandla inför kalaset på fredag, så det var bara att ge sig iväg till affären men det har inte varit många knop idag! Är så fruktansvärt nöjd med helgen! Älskar dessa vänner och deras glädje och skratt och allt som vi har gjort den här helgen. Jag lovar, att det finns massor av konstiga bilder tagna under helgen, men de bör inte visas offentligt! :)
 
Vi har bjudit på oss själva, vi har säkert retat några tråkiga kärringar och vi har säkert stört några i korridoren MEN VI HAR HAFT FÖRBANNAT ROLIGT!!!!
 
UPPSKATTAT DEN HÄR HELGEN: MINA VÄNNER!
EJ UPPSKATTAT DEN HÄR HELGEN: DEN TOG SLUT!
 
Kramis och natti snart.
Imorgon arbetsdag!
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: