Slappa dagar efter all julmat! Borde ha varit motion....

Min tanke var, att köra hem redan på fredagskvällen men blev inte så. Nästa tanke, var att köra hem vid lunchtid på lördagen. Blev inte så. Blev sittande framför en gammal film, Holiday på tv:n, och därefter körde jag hemåt. Hade inte ätit mer än några skinksmörgåsar och kaffe och var så otroligt trött på julmat! Kan knappt tänka tanken julmat. Var inte ens hungrig. Hur trevligt det än är hos mor, så är sitt egna hem alltid bättre.
Massor att bära ur bilen, och allt packades faktiskt upp innan jag slängde mig i mitt soffhörn. Resten av kvällen blev det bara tv. Av en slump så fick jag se, att det var en film med Mikael Persbrandt på Svt2. Även Mads Mikkelsen, inte dåligt med en film med två godingar, men tyvärr så försvann Mikael rätt snabbt. The Salvation heter filmen, en western.
 
UPPSKATTAT: MIN GOA SÄNG!
EJ UPPSKATTAT: INGEN TRÄNING!
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: