Inställt Skopelos! Andra gången! :(

Jaha, ännu en dag som jag får vakna till klockan och det är helt i onödan! Idag var det inte bara blåst, utan även regn i massor!! Jag snoozade rätt länge, men kände att jag måste ju gå upp i alla fall för att vara beredd på meddelandet och jag har ju trots allt betalat några hundralappar för trippen till Skopelos!
Det blev en tråkig dag, för nu började jag bli lite trött på dåligt väder. Och att ställa klockan på sin semester, sånt gillar inte jag! Det blev att ligga på rummet och läsa och strosa omkring på hotellet. Fick besked om att trippen ska bli av på lördagen, eller om jag ville ha pengarna tillbaka. Givetvis ska jag åka trippen!
Uttråkad Gitte!! Idag fick jag användning av långärmat och långa byxor! Idag ville jag nog bara hem!
En öl och lite french fries, ärligt talat så var de inte så goda, men man måste ju äta upp, fast jag misstänker att jag fick ölen av kyparen. Jag hänger inte alltid med på vad jag egentligen betalar för, men svagt minne så stod det 4 euro på french fries, och jag betalade 4 euro, eller rättare sagt, satte upp på rummet! Här satt jag i regnet, nja under tak i alla fall och tittade på folk och läste och åt min mat och drack min goa öl.
 
Det klarnade upp framåt eftermiddagen, så jag tog mig en promenad faktiskt men när jag hade gått 140 steg nerför trappan, så kände jag hur varmt det var, så jag tog 140 steg uppför trappan igen och gick in för att byta om till bikini. Därefter blev det 140 steg nerför igen!
Innan kvällen var över, så hade det blivit mer steg!
 
Kommentera inlägget här:
Namn:   Kommentar:
Kom ihåg mig?
Mailadress:
URL/bloggadress: